نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نبرد مدعیان کشتی در سالن خالی از تماشاگر

  • کد خبر: ۱۴۵۹۰۸
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
نبرد مدعیان کشتی در سالن خالی از تماشاگر

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی برای سال ۲۰۲۳ از چهارشنبه در تهران شروع خواهد شد. از روز چهارشنبه تا جمعه سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور خواهد بود؛ رقابت‌هایی که با تعریف آن به عنوان مرحله اول از چرخه انتخابی تیم ملی دارای اهمیتی دوچندان نسبت به گذشته شده و خیلی از مدعیان به‌جز مدال‌آوران سال ۲۰۲۲ جهان باید در این رقابت‌ها روی تشک بروند. مسابقاتی که در صورت حضور تماشاگران و علاقه‌مندان به کشتی، می‌توانست با هیجان و شور بیشتری دنبال شود، اما انگار ماجرای برگزاری مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر به این رقابت‌ها هم کشیده شده است.

فدراسیون کشتی اعلام کرده با وجود پیگیری‌های صورت گرفته برای حضور تماشاگران علاقه‌مند به ورزش اول کشور در سالن شهدای هفتم تیر، محل برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی)، اما مجوز حضور تماشاگران از سوی ستاد مبارزه با کرونا به دلیل شیوع گسترده این بیماری صادر نشد. در این شرایط مدعیان تصاحب دوبنده تیم ملی باید در این رویداد روی تشک بروند و کسانی هم که از شرکت در قهرمانی کشور معاف هستند، خودشان را برای حضور در تورنمنت کرواسی آماده می‌کنند. نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ است، به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

دو اعزام بین‌المللی بعد از قهرمانی کشور

در کنار این مسابقات، همچنین با نظر کادر فنی تیم ملی آزاد، قرار است شش کشتی‌گیر در روز‌های ۱۲‌تا‌۱۶‌بهمن در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بگیرند. رضا اطری، یونس امامی، حسن یزدانی، علی سوادکوهی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع نفراتی هستند که در زاگرب روی تشک خواهند رفت.

پیش از این حاجی‌مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی آزاد روسیه، در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که تیم ایران قرار است در جام یاریگین که ۶‌تا‌۹ بهمن در کراسنویارسک برگزار می‌شود، شرکت کند. با توجه به اینکه برگزاری این رقابت‌ها، در حدفاصل دو رویداد مهم و تأثیرگذار در چرخه انتخابی تیم ملی آزاد است، این احتمال مطرح بود که تیمی از ایران در این رقابت‌ها شرکت نکند.

با این همه فدراسیون کشتی از اعزام تیم جوان به جام یاریگین خبر داد. این تیم از بین جوانان برتر و آینده‌دار مسابقات قهرمان کشوری انتخاب خواهد شد. به این شکل علاوه بر دادن فرصت رویارویی با کشتی‌گیران روس و همسایگانش به مدعیان جوان و مستعد، کشتی ایران نیز روابط حسنه خود با کشتی روسیه را حفظ خواهد کرد و در موارد مشابه هم روس‌ها در مسابقات ایران شرکت خواهند کرد. به این ترتیب بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری، دو اعزام بین‌المللی به کراسنویارسک و زاگرب در دستور تیم کشتی آزاد قرار دارد.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->