آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

مراسم تشییع «علی لندی»، نوجوان فداکار ایذه‌ای + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۸۱۷۷۷
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
  • ۸
مراسم تشییع «علی لندی»، نوجوان فداکار ایذه‌ای + فیلم و عکس
«علی لندی» دانش آموز کلاس نهم از ایذه، در یک سانحه آتش سوزی، برای نجات دو زن همسایه با ایثار و از خودگذشتگی به آتش زد و خودش سوخت.

به گزارش شهرآرانیوز، علی لندی نوجوان فداکار ۱۵ ساله ایذه ایی که در پی یک حادثه آتش سوزی در ایذه جان دو زن را نجات را داد و دچار سوختگی شدید شد لحظاتی پیش درگذشت.

ماجرای فداکاری «علی لندی» چه بود؟

علی عصر ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، خانه خاله‌اش پیش پسرخاله و دخترخاله‌اش که همسن و سالش هستند، مهمان بوده است.

خاله علی به بازار رفته بود. حوالی ساعت ۱۸ از خانه همسایه مجاور که در یک مجتمع آپارتمانی بوده‌اند صدای جیغ و فریاد شنیده می‌شود.

علی به سرعت خودش را به خانه همسایه می‌رساند. آن‌جا می‌بیند زن میان سال و مادرش که زن مسن حدود ۸۰ ساله‌ای بوده، دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

مشخص شده علت آتش‌سوزی پیک‌نیکی بوده که خواسته‌اند آن را روشن کنند. آن ساختمان نوساز بوده و هنوز گازش وصل نشده است. به هر صورت پیک‌نیک شعله‌ور شده و ابتدا صورت خانم میان سال سوخته و بعد با افتادن پیک‌نیک جلوی زن مسن او هم دچار آتش‌سوزی می‌شود و شروع به جیغ و داد می‌کنند. علی که همان‌طور پابرهنه خودش را به آن‌جا رسانده، متوجه پیک‌نیک می‌شود که یکی دو متر ارتفاع شعله داشته و جان آن دو نفر را به خطر انداخته است.

علی پیک‌نیک را برمی‌دارد که از آن دو نفر دور کند. آن را به سمت تراسی که باز بوده می‌اندازد. حین این کار گاز مایع روی خودش هم می‌ریزد و علی هم دچار حریق می‌شود.

مراسم تشییع «علی لندی»، نوجوان فداکار ایذه‌ای + فیلم و عکس

این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام شده بود، بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در ایذه یک روز عزای عمومی اعلام شد

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه به مناسبت عروج ملکوتی نوجوان فداکار علی لندی، امروز شنبه را عزای عمومی در شهرستان ایذه اعلام کرد.

مراسم تشییع نوجوان فداکار علی لندی 

مراسم خاکسپاری پیکر علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای، امروز، شنبه سوم مهرماه ساعت ۱۵ از میدان آزادگان به سمت گلزار شهدای بلوطک لندی برگزار میشود.

تصاویر | مراسم تشییع پیکر علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای

 

ویدئو | مراسم بدرقه رسمی پیکر قهرمان ملی و نوجوان فداکار ایذه‌ای

ویدئو | استقبال از پیکر علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای در زادگاهش

ویدئو | استقبال از پیکر علی لندی، قهرمان دهه هشتادی، در زادگاهش شهرستان ایذه

ویدئو | تشییع پیکر «علی لندی» نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای

مراسم تشییع پیکر نوجوان فداکار «علی لندی»‌، عصر امروز شنبه با حضور هزاران تن از اقشار مختلف مردم وفادار و قدرشناس خوزستان در زادگاهش، شهرستان ایذه برگزار شد. این مراسم بطور زنده از تلویزیون پخش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ایذه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
روحت شاد
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
درود و صلوات بر روح این نوجوان فداکار...علی جان
در سوگت گریستم و دعا کردم که خداوند به خانواده صبر عنایت کند
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
روحشان شاد
خدا به خانواده ش صبر زیبای زینب س عطا کنه .
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
زنده باد غیرت و مردانگی خدایا به مسئولین یاد بده مثل این قهرمان برای دیگران بسوزن
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
واقعا ایران سرای من است ذات هر ایرانی سجاعته درود بر تو ای شهید
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
روحش شاد و یادش گرامی
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
روحت شاد اای نوجوان دلیر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
سلام ای شهید دلاور تمام ایران به خاطر تو عزادار هستیم کار کردی فراموش نشدنی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->