فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت
سرخط خبرها

طرح جدید مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان + جزئیات (۳ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۱۸۳۸
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
  • ۳
طرح جدید مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان + جزئیات (۳ مهر ۱۴۰۰)
اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار متناسب سازی حقوق بازنشستگان شده‌اند، این طرح به امضاء ۲۰۹ نماینده مجلس رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این طرح که به امضاء ۲۰۹ نماینده مجلس رسیده است تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده تا روند قانونی خود را طی کند. لازم به ذکر است این طرح ابتدا باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی و پس از آن به صحن علنی ارجاع تا به رای نمایندگان گذاشته شود.

متن این طرح به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراماً طرح ذیل که به امضای ۲۰۹ نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌شود.

مقدمه (دلایل توجیهی): بر اساس ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه و اجرایی شدن آن توسط دولت محترم از تاریخ ۱ /۷ /۱۳۹۹ به میزان ۹۰ درصد حقوق و مزایا شاغل متناظر و هم ردیف (مشابه)؛ بدین وسیله جهت تصویب و دائمی نمودن آن در قالب قانون مدیریت خدمات کشوری تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌گردد و من بعد هرگونه افزایشی که برای شاغلین عملیاتی و اجرایی گردد ۹۰ %ناخالص آن برای بازنشستگان قابل محاسبه و پرداخت است.

عنوان طرح: طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان

ماده واحده- دولت مکلف است نود درصد ۹۰ (%ناخالص حقوق و مزایای شاغلین و افزایش سنواتی ایشان را در مورد بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری، محاسبه و پرداخت کند.

منبع: تسنیم


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
پس ( بازنشستگان تامین اجتماعی ) تکلیف شان چه می شود ؟
بازنشسته تامین اجتماعی کارگری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
امیدوارم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بفریاد بازنشسته های تأمین اجتماعی کارگری ایران برسندچون بااین گرانی وتوروم افسارگسیخته واقتصادبیمار کشورمان ماهمیشه شرمنده خانواده هستیم. ونمایندگان جلو حقوق های نجومی را بگیرند.سفره امروز بروز کوچکتر میشود
علی اکبر .ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
باسلام لطفا درخصوص مشاغل سخت وزیان اور هم صحبت نمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->