آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مهرماه به تصویب خواهد رسید + جزئیات (۳ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۱۸۳۰
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
  • ۱
لایحه رتبه‌بندی معلمان در مهرماه به تصویب خواهد رسید + جزئیات (۳ مهر ۱۴۰۰)
طرح رتبه بندی معلمان در اولین روزهای فعالیت مجلس شورای اسلامی در مهرماه، خارج از نوبت و با قید اولویت به تصویب خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجایی امروز شنبه (سوم مهرماه) در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان پسرانه دوره دوم دکتر محمود افشار منطقه ۳ پایتخت اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی، تمام قد در خدمت نهاد تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

وی گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان که سرآغاز یک دور جدیدی برای آموزش و پرورش کشور خواهد بود، در کمیسیون آموزش و تحقیقات با صد در صد رای موافق اعضا و در صحن علنی هم با بیش از ۹۷ درصد رای موافق نمایندگان مصوب شد و در اولین روز‌های فعالیت مجلس شورای اسلامی در مهرماه، خارج از نوبت و با قید اولویت به تصویب خواهد رسید.

کریمی فیروزجایی افزود: ما معتقدیم آموزش و پرورش نقطه آغاز برای دستیابی به توسعه، عمران و آبادانی کشور است، راه بی‌بدیلی که همه ملت‌ها و جوامع توسعه یافته حرکت کردند و به قله‌های پیشرفت در علم، تکنولوژی، ثروت، صنعت و همه حوزه‌ها رسیدند و ما هم باید همین مسیر را طی کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز آموزش و پرورش نقطه وحدت میان قوه‌های مجریه و مقننه است، هم رئیس جمهور بعد از مدت‌ها شخصا در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش حضور پیدا کرد و اعلام کرد که برای یک بار و برای همیشه باید مسائل و مطالبات به حق معلمان را به سامان برسانیم، این عزم و اراده در مجلس شورای اسلامی هم هست.

کریمی فیروزجایی گفت: سرآمد همه انسان‌های کشور، معلمان هستند و آینده این کشور در گرو دستان توانمند آنان است.


اینجا بخوانید: طرح «رتبه‌بندی معلمان» اصلاح شد + جزئیات متن نهایی (۳ مهر ۱۴۰۰)


قدردانی از فداکاری علی لندی

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این آیین ضمن قدردانی از ایثارگری علی لندی دانش‌آموز ایذه‌ای گفت: فداکاری این دانش‌آموز امروز در کشور ثبت شد، نوجوانی ۱۵ ساله تربیت یافته از همین آموزش و پرورش برای اینکه مادرانی جان خود را از دست ندهند و امروز فرزندی بدون مادر راهی مدرسه نشود، جان خود را تقدیم می‌کند.

قاسم احمدی لاشکی افزود: امروزه می‌شود یک نماد از فهمیده‌ها و محمدی‌ها داشت و بر ما فرض است که فداکاری دانش‌آموزانی همچون لندی در کتاب‌های درسی ما گنجانده شود، درس انسانیت، معرفت و انسان دوستی را چگونه آموزش دادیم و چگونه یاد گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و اربعین حسینی اظهارداشت: امروز حدود یک میلیون فرهنگی و معلم منتظر نتیجه لایحه رتبه‌بندی هستند، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به استان گیلان اعلام کرد که این لایحه ۱۱ مهر به بعد، خارج از نوبت در دستور قرار خواهد گرفت.

احمدی لاشکی گفت: هدف ما از به تصویب رسیدن لایحه رتبه‌بندی معلمان، رقم و افزایش نیست، این لایحه به دنبال جایگاه و منزلت معلمان است که چندین سال آسیب دیده است و به همین خاطر امیدواریم نتیجه آن موجبات آرامش را برای همکارانی که لندی‌ها تربیت می‌کنند، به همراه داشته باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان بیان کرد: بیش از ۹۹.۵ درصد معلمان دُز اول و بیش از ۸۵ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، به زودی دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال هم واکسینه خواهند شد.

وی اظهارداشت: آسیبی که آموزش و پرورش در حدود دو سال اخیر متحمل شده به مراتب بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم، آسیب صرفا جسمی نیست، تربیت و آموزش هم دچار آسیب شدند.

احمدی لاشکی گفت: امسال شعار آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، استمرار یادگیری و ارتقای کیفیت در کنار تضمین سلامتی است که باید به آن توجه شود، اقدام ستاد ملی مقابله با کرونا ابتدا برای تضمین سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آسیب نرسیدن به حوزه‌های تعلیم و تربیت قابل ستایش است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان کشور آموزش را به صورت حضوری آغاز کردند، و برای ما بقی دانش‌آموزان هم به صورت تدریجی در روزها، هفته‌ها و ماه‌های بعد برنامه‌ریزی خواهد شد که کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
رتبه بندی همراه با همسانسازی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->