آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

پیگیری دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با کمک مجلس و دولت (۴ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۱۹۷۴
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
  • ۳۸
پیگیری دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با کمک مجلس و دولت (۴ مهر ۱۴۰۰)
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو موضوع «پرداخت به موقع حقوق» و «بیمه تکمیلی بازنشستگان» گفت: این دو مسئله اولویت کاری صندوق است و تلاش خواهد شد راه حلی برای رفع دغدغه بازنشستگان فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسکندری در نخستین نشست خود با مدیران و اعضای کانون‌های بازنشستگی استان تهران و ۳۰ استان دیگر که به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد، با تاکید بر اینکه حفظ منزلت این بزرگان موی‌سپید کشور بر ما واجب و لازم است، گفت: در برخی مواردی که عزیزان مطالبه ویژه‌ای دارند ما در حد مقدور با جدیت و فوریت آن را پیگیری و اجرایی می‌کنیم. به عنوان مثال، «کارت حقوقی عکس‌دار» برای بازنشستگان کاملا اختیاری بوده و اگر فردی علاقه به دریافت کارت جدید ندارد نیازی به آن نخواهد داشت.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیرعامل پیشین صندوق بازنشستگی کشوری، تصریح کرد: کار‌های خوبی نیز در دوره قبل انجام شده و رویکرد و نگاه ما نیز بهبود بیشتر شرایط کنونی به شکلی است که مزیت‌های جدیدی برای بازنشستگان فعلی و آینده این صندوق ایجاد شود.

اسکندری تاکید کرد: در هر شرایطی باید به «آیندگان» توجه کنیم و این مهم را در تصمیم گیری و اقدام در شرایط کنونی مدنظر قرار دهیم کما اینکه بسیاری از معضلات کشور، چون کمبود آب و برق یا شرایط زیست محیطی محصول‌عدم توجه گذشتگان به آینده بوده است.

دائمی شدن همسان‌سازی را با کمک مجلس و دولت پیگیری می‌کنیم

اسکندری به مهم‌ترین دغدغه بازنشستگان و مدیران کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور یعنی «لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری» اشاره کرد و گفت: توجه اصولی به این درخواست بازنشستگان ضروری است. متاسفانه در دوره ای، و در حالی که درآمد‌های پیش بینی شده در بودجه محقق نشد و دولت نیز برخلاف مصوبات مجلس، با اقداماتی مانع تحقق درآمد‌های بودجه ۱۴۰۰ شد، بار مالی زیادی نیز به بودجه تحمیل شد و این در حالی بود که این مهم بیش از هفت و نیم سال معطل مانده بود و اگر این اقدام از همان ابتدای دولت انجام شده بود، و در کنار آن به منابع پرداخت این مهم توجه شده بود، این رویکرد به تشدید کسری بودجه و به دنبال آن تورم موجود منجر نمی‌شد که اثر متناسب‌سازی را با کوچک کردن سفره بازنشستگان از بین ببرد.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: اتفاقات خوبی برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال‌های اخیر افتاده و حقوق‌های کمتر از یک و نیم میلیون تومان افزایش قابل بهتری یافته است، اما شرایط تورمی در کشور که به دلیل تصمیم‌های سریع و بعضاً سیاسی اتفاق افتاد، این افزایش‌ها را در عمل بی‌اثر کرد.

اسکندری گفت: برای تعیین تکلیف این لایحه که یکی از دغدغه‌های عزیزان بازنشسته است، رایزنی با نمایندگان مجلس و مسئولان دولت را با مشارکت خود بازنشستگان در دستور کار قرار می‌دهم و به این مهم توجه داریم که باید منابع آن در درآمد‌های دولت در بودجه شناسایی شده و اختصاص یابد.

وی پیگیری مطالبات صندوق بازنشستگی و بازنشستگان را در بودجه ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه ضروری خواند و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا در این رایزنی‌ها به دنبال افزایش درآمد‌ها و ثروت صندوق و وصول مطالبات و همچنین تعیین سازوکار‌هایی برای بهبود شرایط بازنشستگان و معیشت آن‌ها به صورت عملی باشیم.

وی با بیان اینکه «برخی از طرح‌های اجرا شده، مورد استفاده بخشی از جامعه بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش صندوق قرار دارد، به خصوص اینکه این طرح‌ها اختیاری است» اظهار کرد: روش ما در این گونه موارد بهبود امور و ارتقا، تنوع و توسعه کار است، اما اگر طرحی مورد استفاده عده‌ای از عزیزان بازنشسته قرار گرفته و از آن رضایت نسبی وجود دارد، حذف یا لغو آن خوشایند و مطلوب نخواهد بود.

اسکندری خلاء قانونی برای تعیین تکلیف مجمع عالی بازنشستگان و کانون‌های بازنشستگی را قابل پیگیری دانست و گفت: من موافق هر نوع طرح و کار قانونی و ساختارمند هستم که به نظرم تشکیل مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی برای ایجاد یک صدای واحد و تسهیل پیگیری و وصول مطالبات بازنشستگان عزیز از جمله روش‌های قانونمند است که می‌توان آن را احیا کرد و من در این زمینه با مراجع ذیربط پیگیری لازم را انجام خواهم داد.

او با تاکید بر اینکه با افزایش قابلیت‌های ارائه خدمات الکترونیکی، باید مراجعه حضوری بازنشستگان تحت پوشش به مراکز تابعه و مدیریت‌های استانی به حداقل ممکن برسد گفت: تاکید من بر کاهش مراجعات حضوری به مراکز صندوق در سراسر کشور است که در برخی مسائل این کار اتفاق افتاده و در مواردی که نیاز به مراجعه باشد و بازنشستگان ارجمند انتقادی بر آن دارند ساز و کار لازم برای به حداقل رساندن مراجعات در اولویت خواهد بود.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به نکته بیان شده توسط یکی از حضارجلسه در خصوص لزوم سنجش موفقیت عملکرد براساس کاهش گلایه‌های بازنشستگان، با بیان اینکه باید شاخص گلایه‌مندی بازنشستگان را سنجش و آن را کاهش دهیم افزود: اگر این شاخص کاهش یابد و رضایت ذینفعان افزایش یابد به معنی اثرگذاری عملکرد صندوق و موفقیت در اجرای تصمیم‌ها است، در غیر این صورت، فقط شعار داده و حرف زده ایم.

اسکندری حوزه خدمات اجتماعی، فرهنگی و رفاهی را در کنار حوزه اقتصادی دو بال صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد و گفت: تصیم‌های ما باید بلندمدت باشد. باید به دنبال افزایش ثروت صندوق باشیم؛ چه از طریق دریافت بودجه و وصول مطالبات از دولت و دستگاه‌ها و چه از طریق اجرای پروژه‌های سودآور در حوزه اقتصادی. آنچه در این میان مهم است کارآمدی و بهره وری و استفاده از مدیران کاربلدی است که به دنبال ثروت آفرینی برای صندوق و بازنشستگان باشند.

وی با اشاره به دو مسئله «بیمه تکمیلی بازنشستگان» و «پرداخت به موقع حقوق» گفت: این دو موضوع اولویت کاری صندوق است و تلاش خواهد شد راه حلی برای رفع دغدغه عزیزان بازنشسته فراهم شود.

اسکندری استفاده از ظرفیت‌های بازنشستگان و کانون‌ها برای صندوق بازنشستگی را یک مزیت عنوان و بیان کرد: مدلی برای ارتباط نزدیک و مستقیم با بازنشستگان عزیز طراحی خواهیم کرد تا از مشورت و راهنمایی کارشناسی آن‌ها در بهبود فرآیند‌ها و حل مشکلات استفاده کنیم.

وی با اشاره به دغدغه‌های معلمان بازنشسته گفت: معلم‌ها همواره از گروه‌های مظلوم جامعه بودند و به تبع آن بازنشستگان فرهنگی نیز بعضاً مظلوم واقع شده اند. نگاه ما توجه بیشتر به گروه‌های مظلوم و آسیب‌پذیر جامعه است که خوشبختانه جزو سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور است.

گفتنی است که در این نشست روئسای کانون‌های بازنشستگی استان تهران و ۳۰ استان دیگر به صورت حضوری و وبیناری شرکت داشتند و به بیان مهم‌ترین دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و مطالبات بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پرداختند.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
همه گفته ها در مورد کارکنان بازنشسته صندوق کشوری و لشگری است. بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی کجای کار قراردارند؟.
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه مورد کم لطفی قرار گرفته اند...
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
دوباره ازمون وخطا بازم فقط قراره حقوق کشوری ولشکری به کمک مجلس ودولت هرسال همسان سازی بشه بااین تبعیض میخواهند بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف تجمع کرده وخوراک رسانه های معاند شوند ..لعنت برشما
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
0
مشکل بازنشسته ها پرداخت به موقع حقوق نیست!!
لطفا اگه میخواید کاری بکنید همسانسازی را دائمی کنید،هرروز فوق العاده،رتبه بندی، به شاغلین اضافه میشه تورم زانیست ولی اسم بازنشسته که میاد تورم زا میشه وبودجه نیست!!
بعد پرداخت بموقع حقوق کار آنچنانی نیست ووظیفه دولت هستش که بموقع تامین وپرداخت کنه!!
شما بازنشیته هارو طرد شده وعضو خنثی جامعه تلقی میکنید!!
مگه ازتون تفریح ویا مسافرت و.....خواستیم؟؟!!فقط حقمونو میخوایم والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
بازنشستگان تعمین اجتمای راازیادنبرید هنوز. زندههستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
1
وقتی قیمت ها وهزینه ها تصاعدی میره بالا وبا متور جت درامد وحقوقی که با پیاله شکسته به مردم داده میشه فقط نمیزاره بمیرن ولی زجر کش بشن تا جلوی گرونی رو نگیریت درست نمیشه مگر 3 میلیون به تمام افراد جامعه اضافه بشه تا بتونن اول ماه رو به اخرش بچسبونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
فقط کشوری،لشگری،دخترمن،۲۳سال،کارکرده مهندسه،مملکته الان بعد کرونا سه مرتبه گرفته،توان،کارنداره،بهش،۳۶۰۰میدن،بچه،حساب،چند دفعه همسان سازی،کشوری،لشکری،نمیتونن مدیریت،کنن،صندوقها،رویکی،کنید نه فروشگاه،دارن،نه،پایان،کار دارن،نه،حقوق،درست،حسابی،حرف،بزنن اخراج میشن چرا،رسیدگی نمیکنید ۲۳سال،سابقه،کارداره،۴سال،۲جا بیمه،رد میشد حالا ۳۶۰۰واقعا،مسلمانید انصاف،دارید خداروخوش،نمیاد
نژادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
3
لشکریها و کشوریها نور چشمی هستند از پول بیت المال خوب حاتم بخشی میکنید ولی تامین اجتماعی با پول خودش هیچ فقط نگاه و حسرت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
2
اگه ممکنه فکر ما حداقل بگیران تامین اجتماعی هم باشید همین الان هم حقوق ما با کشوری و لشکری تفاوت زیادی دارد
سهراب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
سلام از سال ۹۶کمک هزینه ازدواج بازنشسته ها که نوه هامون ۵ساله شدند هنوز پرداخت نشده الا برکت اله
سهراب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
1
از سال ۹۶کمک هزینه ازدواج بازنشسته مانده ونوه هامون ۵ساله شدند وادم متاسف میشه ان زمان سکه حدود ا میلیون بود الان ۱۲ میلیون واقعا جای تاسف است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
1
فقط سفره کوچک نشده جوانی هستو نیست بازنشسته نابود شده با۷۰ سال سن تو هر خونه ای یکی دوتا جوان بیکار وجود دارد طبق قانون اساسی دولت موظف است مردم را تامین کنددر یک شیفت کاری به فکر باشید همسان سازی دایمی حق بازنشسته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
سلام رزمندگان داوطلب ازمیهن دفاع کردندایثاردرمیدان مین وغواص دردل آب زدندشاکارگردندهنوزمتولی ندارندتاسف ازبیمه درمانی محروم هستندچرارزمندگان حمایت نمی شوندقانون گذارتصویب کرداجراکنیدتشکر
صدیقه موسوی
United States of America
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
تقاضا برای همسان سازی با شاغلین
۲ - یک تصمیم ویژه برای زنان سرپرست خانواده
۳ -مدیرانی که ۲۰ سال مسئولیت داشتند از نظر پرداخت حق مدیریت با آنهایی که الان با دو سال حق مدیریت میگیرند فرقی باشد
انشاالله اگر به درخواست ما ترتیب اثر میدهید خداوند حمایتتون کنه
جانباز بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
جناب اسکندری سلام
معوقه گروه وحق ایثارگری ما را حکم زدند ولی اعمال واجرا نکردند .مساعدت فرمایید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
3
چرا همسان سازی بازنشستگان کشوری؟ تامین اجتماعی پس چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
شورای نگهبان بایستی بداندکه فعلا نیروهای مسلح هستن که درحال نگهبانی واقعی از آنها هستن پس بهتره که این سربازان بازنشسته وشاغل دلسردنشن چن سودی دربرنخواهدداشت به جزضرر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
2
مگر بازنشسته های تامین اجتماعی جز بازنشسته نیستن که هرکاری انجام میدهید بازنشسته کشوری عزیز ترند
ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
1
0
جناب آقای مدیر همه بازنشستگان منتظر اجرای همسان سازی و زدن احکام فوق‌العاده ویژه و پرداخت آن از اول فروردین هستند لطفا پیگیری شود
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
همش به فکر بازنشستگان کشوری هستند.. یکبار نشد از مستمری بگیران تامین اجتماعی حرف بزنند.. مگه خون اونا از ما رنگین تر هستند ک تبعیض قائل شدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
فعلاً معلمها خوب راهش یاد گرفتن هر روز کاسه چه کنم دست میگیرن درس هم که بلد نیستند بدهن.دو سال هم هست که سر کلاس نمیرن
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
فقط حرف حرف حرف فعلا ک بازنشیتگان را بجون هم انداختن
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
سلام لطفا به مسمتری بگیران تامین اجتماعی هم تو جه کنید سالهاست که قول دادید که تامین اجتماعی هم همسان سازی بشه فقط حرف میزنید وعمل نمکنید
زندگی فقط برای غشر خاص سخت نشده لطفا بازنشسته های تامین اجتماعی هم توجه کنید ما هم جز از این کشورایم .
لیلا طاحونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
من بی سرپرست با یک دختر تم مستاجر که هستم با حقوق ۳ میایون بانصد چگونه زندگی کنم اخ این چه وضع خونه ها این وصع گرانی برم خیابون چادر بزنم این اسلام این عدالت تا به حال نه تسهلات بانکی استفاده کردم چه خودم چه همسر خدا بیاموزم الان هم خونه ها رو دور از تهران برای زن بی سرپرست این شد زندگی این شد عدالت که دم از عدالت علی میزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
بازنشستگان تامین اجتماعی چی اونا خیلی بدبخت هستن ۱۰ هر ماه پولشون تموم میشه همش کشوری کشوری؟؟؟؟؟؟
سپاسگزارم نوبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
بقول اون خانم هنرمند، تو جیب ما رانزن......
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
بازنشسته ۳۵سال سابقه کاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
پدرم بااینکه ۳۵سال سابقه دارد وپاداشی هم نگرفت به جزیک لوح تقدیراونجورکه بایدحقوقش اضافه بشه هنوزنشده اخه این همه بی عدالتی تاکی مگه گناهش چی بودجز۳۵سال کارباعزت وشرف ومردانگی وغیرت. اخرشم مریضی وچهل سال کلیه درد آیاواقعاسهمش ازین همه زحمت این بوداین اصلاقانونی نبوده ونیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
پدرمن بنابه کاروتلاش وپشتکاوزحمت ۳۵سالش وسابقه ۳۵سالش. حقوقش واقعاکمه. و۴۰سال بیماری کلیه درد بدون حتی یک ذره تفریح یاخوشی این همه بی عدالتی تاکی حتی پاداش هم نگرفت الان همه بهترین پاداش میگیرن پدرمن لوح تقدیرگرفت عین یه بچه کلاس اول. ایناواقعاعدالته درسته نه اصلا
بازنشسته ۳۵سال سابقه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
پدرم باتمام پشتکاروتلاش وسابقه اش حقوقش واقعاکمه. چرا؟
بازنشسته ۳۵سال سابقه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
حقوق پدرم بنابه ۳۵سال سابقه کاریش واقعاکمه چرا؟.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
حقوق پدرم واقعاکمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
پدرمن با۳۵سابقه وزحمت وتلاشش وبیماری کلیه دردی که داشت واقعاحقوقش کمه وقتیم بازنشسته شدفقط یه لوح تقدیربهش دادن. لطفاحقوقاروزیادکنید وقیمتاروبیاریدپایین ممنون
حسین
France
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
سلام واقعاتداوم همسانسازی حقوق بازنشستگان عملی خواهدشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
سلام من یک زن سرپرست خانواده هستم با یک فرزند من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم با یک میلیون حقوق ..من سال ۱۴۰۰ هیچ افزایش حقوقی نداشتم این هست عدالت ؟تو را به خدا به فکر ما زنان سرپرست هم باشید من با یک میلیون چکار میتونم کنم
مستمری بگیرکشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
واقعاهمسان سازی کنیدماتمام چشم وامیدمان به این همسازیه. البته باعدالت ودرست زیادبشه
علی دارایی شکفتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
باین تبرم که هست بازنسستگان لشکر عمره نشان در منطقه گرنند حق آنها نددن مگر بازنشستکان شهید زنده ان های برای حقوق نیروی مسلح بازنسستگان امر نهی می کنند زمان جنگ کجا بودن درکشور ما عدالت مرد زورگوهی چرا به حرفشان عمل نمیشه حرف کجا درمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
سلام چرا کانون بازنشستگان مکانی برای سرگرمی مثل طراحی ،نقاشی و.... فراهم نمی‌کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->