انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند + عکس

  • کد خبر: ۸۲۷۶۳
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند + عکس
طرفداران خودرو‌های اسپرت با عملکرد بالا، مشتاقانه منتظر مدل‌هایی هستند که گزینه‌ای برای ارائه اسپویلر‌های عقب را به عنوان لوازم جانبی در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دلیل این تقاضای کاربران حفظ ثبات خودرو توسط بال‌های عقب است و آن‌ها را از سرعت شتاب خودرو پشتیبانی می‌کنند، اما گزینه ارائه بال‌های عقب در بین خودرو‌های با عملکرد بالا رایج نیست.

بهترین خودرو‌های لوکس دارای بال عقب شرکت‌های معتبر
در ادامه لیستی از برجسته‌ترین خودرو‌های اسپرت ارائه شده توسط برندهای مختلف که گزینه اسپویلر عقب را دارند، آورده شده است. یکی از مدل‌های لوکس این فهرست پورشه 911 GT9 Touring که بال عقب دارد و با قدرت موتور ۹۰۰۰ دور در دقیقه در دسترس مشتریان است.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

پس از آن می‌توان به مدل Jaguar XE SV Project 8 Touring از برند انگلیسی Jaguar اشاره کرد که بال عقب در آن موجود است که این خودرو توان موتور ۶۰۰ اسب بخار با حداکثر سرعت ۱۸۶ مایل در ساعت را ارائه می‌کند.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

خودروی Lamborghini Murcielago LP670-4 SV از برند لامبورگینی نیز آپشن اسپویلر عقب را ارائه می‌کند.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

همچنین دیگر اتومبیل شرکت لامبورگینی در این لیست مدل کلاسیک Lamborghini Countach است که با گزینه اسپویلر عقب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

در لیست برجسته‌ترین خودرو‌های موجود با گزینه اسپویلر عقب ماشین مک لارن F1 HDK معروف نیز به چشم می‌خورد که با حداکثر سرعت ۲۴۱ مایل در ساعت به بازار معرفی شد.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

در میان فهرست خودرو‌های اسپرت هاچ بک با گزینه اسپویلر عقب خودروی Honda Civic Type R Sport Line نیز به چشم می‌خورد.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

هفتمین مدل موجود در لیست، Subaru Impreza WRX Spec D است که در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد و ویژگی اسپویلر عقب را دارد.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

شرکت مرسدس نیز در این لیست نماینده دارد و آن هم اتومبیل مرسدس C63 AMG است که با گزینه بال عقب به عنوان لوازم جانبی ارائه شده و با موتور ۲.۶ لیتری V8 کار می‌کند.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

برای تکمیل لیست، مدل اسپورت Koenigsegg Jesko به میدان آمد که از موتوری با حداکثر سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت استفاده می‌کند.

بهترین خودرو‌هایی که بال عقب دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->