فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما برای دهه آخر ماه صفر

  • کد خبر: ۸۲۸۹۶
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما برای دهه آخر ماه صفر
شبکه سه سیما برای دهه آخرماه صفر چند ویژه برنامه در نظر گرفته است که «مخاطب خاص» از این جمله است.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه سه ویژه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در آخرین روزهای ماه صفر تدارک دیده است از جمله برنامه «مخاطب خاص» به تهیه کنندگی هادی آشتیانی که به صورت زنده از مشهد مقدس روی آنتن می‌رود.

«مخاطب خاص» روز سه شنبه ۱۳ مهر بعد از خبر شبانگاهی و روز چهارشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۱:۴۰ روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «ضیافت دوست» نیز به تهیه کنندگی آقای محمدیان فرد با موضوع مناجات و دعای سحرگاهی به صورت زنده از مشهد مقدس ساعت ۳:۳۰ بامداد پخش خواهد شد.

همچنین برنامه «تکیه گاه» به تهیه کنندگی حسن نظری یک برنامه گفتگو محور است که از روز سه شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به صورت زنده پخش می‌شود.

علاوه بر این برنامه، «موکب ثارالله» و «نوای افلاک» به پخش مداحی مداحان می‌پردازند که به صورت کلیپ‌های ۱۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد. همچنین برنامه «لحظه ها را دریاب» نیز به صورت کلیپ و فتوکلیپ های ۴۵ ثانیه‌ای روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->