شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی قرارداد استقلال با شرکت هواپیمایی سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید!
سرخط خبرها

تولیدکننده لباس استقلال تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۸۳۱۲۱
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تولیدکننده لباس استقلال تغییر می‌کند؟
به احتمال فراوان و در صورت رسیدن به توافق، تولیدکننده البسه فصل آینده استقلال تغییر خواهد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، با حضور مصطفی آجورلو در سمت مدیریت باشگاه استقلال، حالا روند اجرایی این باشگاه سرعت بهتری به خود گرفته و به زودی شرایط آبی‌پوشان بهتر از روزهای گذشته خواهد شد.

مدیرعامل استقلال برای تولید کننده البسه این باشگاه این بار به سراغ آل‌اشپورت رفت تا در صورت فراهم شدن شرایط، این شرکت تولید کننده لباس استقلال در فصل آینده فوتبال باشد که البته فعلا توافقی به دست نیامده است.

گفته می‌شود درخواست‌هایی از سوی هر دو طرف مطرح شده که مورد توافق نبوده و به همین دلیل روند مذاکرات فعلا با بن‌بست روبرو شده اما احتمال ادامه این گفت‌وگوها در روزهای آینده ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->