مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

برد پر گل شهرخودرو مقابل ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ بیستم

  • کد خبر: ۴۹۰۹۷
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
برد پر گل شهرخودرو مقابل ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ بیستم
شهرخودرویی‌ها با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز یکی از بهترین شروع‌های تاریخشان در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند؛ بردی که فارغ از ضعف‌های ماشین‌سازی، برای نماینده مشهد بسیار حائز‌اهمیت بود.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ شلیک مرگ‌بار، به طاق دروازه ماشین‌سازان می‌نشیند تا عنابی‌های مشهد لیگ برتر بیستم را پُر‌قدرت آغاز کنند؛ شلیکی که ۲ بار بعد از آن توسط خود امین قاسمی‌نژاد و حسن جعفری تکرار شد تا شاگردان سیدمهدی رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری این مربی جوان در لیگ برتر به یک پیروزی شیرین ۳‌بر ۰ دست پیدا کنند. شهرخودرویی‌ها با این پیروزی یکی از بهترین شروع‌های تاریخشان در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند؛ بردی که فارغ از ضعف‌های ماشین‌سازی، برای نماینده مشهد بسیار حائز‌اهمیت بود. شهرخودرو با این برد با ۳‌امتیاز و تفاضل گل مشترک با نساجی قائمشهر در پایان هفته اول در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت؛ اتفاقی که شاید ارزش فنی نداشته باشد، اما بی‌تردید از حیث روحی‌روانی تیم جوان رحمتی را به آینده امیدوار می‌کند. در ادامه بریده‌هایی از اتفاقات این بازی را از نظر خواهید گذراند.


شهرخودرو بدون اسپانسر در میدان

شهرخودرویی‌ها با لباس‌های عنابی همیشگی‌شان به ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد رفتند. اما نکته جالب‌توجه، نبود تبلیغات روی پیراهن بازیکنان این تیم بود. عنابی‌ها که در آسیا هم با تبلیغ پوشاک «آل‌اشپورت» به میدان رفتند تا تعجب همگان را برانگیزند، این‌بار و در شروع لیگ برتر بیستم اسپانسر روی پیراهن نداشتند!


اولین ست رسمی رحمتی

اولین حضور رسمی رحمتی روی نیمکت شهرخودرو با ست مشکی لباسش همراه بود. رحمتی که در آسیا اگرچه اسمی سرمربی تیم بود، اما رسما روی سکو‌ها بود، در اولین تجربه رسمی سرمربیگری برای عنابی‌ها، ست تیپ مشکی را برای حضور کنار زمین انتخاب کرد. رحمتی در این بازی یکدست مشکی پوشیده بود و حتی از ماسک مشکی‌رنگ که نشان AFC روی آن حک شده بود، بهره می‌برد.


غیبت مشهدی‌ها روی نیمکت!

حسین بادامکی و رضا ناصحی، ۲ چهره مشهدی کادر شهرخودرو روی نیمکت بودند که در این بازی حضور نداشتند! گفته می‌شود بادامکی به‌دلیل بیماری با تیم نبوده، اما در‌مورد غیبت ناصحی علامت‌سؤال بزرگی مطرح است که چرا تنها‌عضو مشهدی باقی‌مانده در کادر فنی شهرخودرو، در این دیدار حاضر نبود؟


گل‌زنی رسمی بعد از ۵۶۸‌دقیقه

امین قاسمی‌نژاد، ستاره و بهترین بازیکن میدان شهرخودرو و ماشین‌سازی بود. قاسمی‌نژاد در این دیدار ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا نمره‌ای عالی بگیرد. قاسمی‌نژاد عملکرد درخشانی را از خود به‌جای گذاشت. قاسمی‌نژاد با گل دقیقه‌۱۱ خود به طلسم ۵۶۸ دقیقه‌ای گل‌زنی عنابی‌ها در بازی‌های رسمی پایان داد.


زوج نه‌چندان‌مطمئن مدیون فراهانی

علی نعمتی و عرفان معصومی، ۲ دفاع‌وسط شهرخودرو در این بازی بودند که توانستند در بسته‌ماندن دروازه تیمشان موفق عمل کنند، اما عملکرد چندان‌مطمئنی نداشتند. شاهد این مدعا هم ۵ سیو فوق‌العاده سنگربان عنابی‌ها بود که اگر نبود میلاد فراهانی، شاید شهرخودرو در نبرد شب گذشته دروازه‌اش را باز‌شده می‌دید. میلاد فراهانی در این بازی ۵ واکنش تحسین‌برانگیز داشت که آخری در دقیقه‌۸۵ با واکنش سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم، که خود یک گلر بوده است، همراه شد. رحمتی در صحنه مهار ضربه ایستگاهی خطرناک تیم تبریزی در دقیقه‌۸۵ توسط فراهانی، شکار دوربین‌های تلویزیونی شد؛ صحنه‌ای که رحمتی دست‌زنان «به‌به» و گلرش را ستایش می‌کرد.


یک نیمه شهرخودرو، یک نیمه آسیایی

عملکرد فنی شهرخودرو با‌وجود تمام ضعف‌هایی که ماشین‌سازی در رساندن توپ به یکدیگر داشتند، در نیمه اول قابل‌قبول بود؛ نمایشی که هواداران شهرخودرو را به آینده امیدوار کرد. اما نیمه دوم ورق برگشت و شهرخودرویی‌ها نمایشی شبیه آنچه در آسیا نشان دادند، به تصویر کشیدند؛ بازی محتاطانه و ایراد در انتقال توپ از دفاع به حمله. البته دفاع باز و پُراشتباه ماشین‌سازان در دقایق پایانی نیمه دوم فرصت گل سوم را به شهرخودرو داد، اما نمی‌توان از این ضعف تیم رحمتی گذشت.


بیاتلو: می‌خواهم گریه کنم

سرمربی ماشین‌سازی گفت: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند. وحید بیاتلو بعد از شکست مقابل شهرخودرو در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم. من مربیگری‌ام را از پیام مشهد شروع کردم و عِرق خاصی به شهر امام‌رضا (ع) دارم. شهرخودرو مهره‌هایی داشت که از ما بهتر بودند، اما من شهرخودرو را خوب ندیدم. وی ادامه داد: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند. صحبت می‌کنیم، می‌گویند حرف نزنیم و این هم از نحوه برگزاری لیگ. شرایط اقتصادی جامعه را می‌دانیم، اینکه ۱۰ تیم بدهکارند و پنجره نقل‌و‌انتقالاتشان بسته است. بیاتلو تصریح کرد: روزی که مایلی‌کهن در نشست خبری گریه می‌کرد، من تازه کارم را شروع کرده بودم و درک نمی‌کردم؛ اما الان می‌خواهم گریه کنم.


رحمتی: باید ضعف هایمان را رفع کنیم

سرمربی شهرخودرو گفت: معمولا ۳ هفته لیگ به شناخت تیم‌ها از همدیگر می‌گذرد. سیدمهدی رحمتی اظهار کرد: در‌مورد بازی باید بگویم ۳ هفته اول برای شناخت تیم‌ها از همدیگر سپری می‌شود. با بازیکنان تیم هم صحبت کردم و گفتم به‌دنبال ۳‌امتیاز هستیم. رحمتی ادامه داد: با قدرت و جدیت مسیری را که شروع کردیم، ادامه می‌دهیم تا به هدف اصلی که مدنظرمان است، برسیم. سرمربی شهرخودرو، درباره اینکه با توجه به عملکرد قاسمی‌نژاد، او حفظ خواهد شد، تصریح کرد: من قبل از بازی هم گفتم همه نفرات را تا آخر سال در اختیار داریم و یک مدافع میانی به ما اضافه خواهد شد.
 
رحمتی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی‌بر اینکه موقعیت ماشین‌سازی زیاد بود و خط دفاع شما خوب عمل نکرد، گفت: در ۲ هفته قبل و بازی‌های تدارکاتی، فرشاد فرجی در دفاع بود. نعمتی با توجه به شرایط کرونا نبود. امروز لحظه آخر اتفاقی افتاد که نتوانستیم از فرجی استفاده کنیم. عرفان معصومی آنجا بازی کرد. این شرایط و تمرکز‌نداشتن، خودش دخیل است؛ اما باید بیشتر تلاش کنیم تا ضعف‌هایمان برای بازی‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر رفع شود. رحمتی ادامه داد: من از همه بازیکنانم چه در برد ۳‌بر ۰، چه در باخت، تشکر می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->