معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ممکن است اندروید ۱۲ تعدادی از گوشی‌های شیائومی را از کار بیندازد

  • کد خبر: ۸۳۳۵۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
ممکن است اندروید ۱۲ تعدادی از گوشی‌های شیائومی را از کار بیندازد
در روزهای اخیر کسانی که نسخه بتای MIUI اندروید 12 را روی گوشی‌های شیائومی‌شان نصب کرده‌اند با گوشی‌هایشان خداحافظی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که پوسته‌ای اختصاصی برپایه اندروید ۱۲ آزمایش کرد. این شرکت نسخه بتای MIUI را برای پرچم‌داران خود، یعنی می ۱۱ و می ۱۱ پرو و می ۱۱ i منتشر کرده است. کسانی که تصمیم گرفتند نسخه بتا را نصب و آن را امتحان کنند، به‌سرعت از کرده خود پشیمان شدند.

براساس گزارش گیزچاینا، پس از نصب به‌روزرسانی‌هایی با شماره اسمبلی V۱۲.۵.۱.۰.SKBMIXM و V۱۲.۵.۱.۰.SKKMIXM و V۱۲.۵.۱.۰.SKAMIXM در گوشی‌های هوشمند می ۱۱ و می ۱۱ i و می ۱۱ اولترا، این دستگاه‌ها به آجر تبدیل می‌شوند؛ البته می‌توانید با تماس با مرکز خدمات زندگی این گوشی‌ها را به آن‌ها بازگردانید.

توضیحات این دستگاه‌ها نشان می‌دهد که خود شرکت‌ها به کاربران هنگام نصب نسخه‌های بتا هشدار می‌دهند؛ زیرا مملو از باگ و خطا هستند و می‌توانند برای دستگاه مشکل‌ساز شوند. کاربران همیشه باید به‌خاطر داشته باشند که هرگونه اقدام در این زمینه را با مسئولیت و ریسک خود انجام می‌دهند. هنوزنمی‌دانیم آیا این مشکل برای بیشتر تلفن‌های هوشمند شرکت‌کننده در برنامه آزمایشی Mi Pilot وجود دارد یا استثنا هستند و دیگران به مشکل برنخورده‌اند

گوگل پس از دو سال توقف تصمیم گرفته است سنت نام‌گذاری نسخه‌های جدید اندروید با اسم دسر‌ها را بازگرداند. دیو برک، معاون توسعه اندروید گوگل، در توییتر تأیید کرد که جدیدترین نسخه اندروید Snow Cone نامیده می‌شود؛ یعنی برف و شیره‌ای که در قیف‌های کاغذی فروخته می‌شود.

این اطلاعات رسمی را یکی از مدیران اندروید منتشر کرده و کاملا مستند است. اندروید ۱.۵ اولین نسخه‌ای بود که برای نام‌گذاری آن در سال ۲۰۰۹ از اسم شیرینی استفاده و به آن Cupcake گفته شد. دو نسخه ابتدایی اندروید، یعنی ۱.۰ و ۱.۱ اسم نداشتند.

در سال ۲۰۱۹، گوگل با انتشار اندروید ۱۰ اسم دسر‌ها را برای سیستم‌عامل‌های خود کنار گذاشت؛ زیرا همه شیرینی‌ها در مناطق مختلف جهان به یک اندازه محبوب نیستند و این مسئله منطق نام‌گذاری را برای بسیاری از کاربران گیج‌کننده می‌کرد. بااین‌حال، گوگل اکنون این سنت سرگرم‌کننده را از سر می‌گیرد.

باید به این موضوع توجه کرد که اندروید ۱۲ این هفته دردسترس قرار گرفت. در ماه‌های آینده، این سیستم‌عامل برای اکثر تلفن‌های هوشمند سازگار تولید شرکت‌های مشهور دردسترس خواهد بود. به‌گفته‌ گوگل، گوشی‌های سامسونگ، وان‌پلاس، اوپو، ریلمی، ویوو و شیائومی و تکنو اواخر امسال اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد.

اندروید ۱۲ پیشرفت‌های زیاد و یک تغییر اساسی در طراحی سیستم‌عامل به‌همراه دارد. گوگل رابط کاربری جدید Material You را با تم مبتنی‌بر تصویر زمینه و بسیاری از عناصر طراحی جدید معرفی می‌کند. همچنین، اهالی مانتین‌ویو ویجت‌ها را تغییر می‌دهند و سایر جنبه‌های سیستم‌عامل را بهبود می‌بخشند.

منبع: زومیت


در ادامه بخوانید

شیائومی اندروید ۱۲ را برای کدام گوشی‌ها عرضه می‌کند؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->