کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

گوشی جدید پوکو چه زمانی معرفی خواهد شد؟

  • کد خبر: ۸۳۲۰۴
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
گوشی جدید پوکو چه زمانی معرفی خواهد شد؟
بر اساس یک شایعه‌ی جدید، گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G به‌احتمال زیاد اوایل ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل ماه جاری مشخص شد که پوکو در حال کار روی گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G است. این محصول در واقع نسل جدید گوشی پوکو ام ۳ پرو 5G خواهد بود. پیش از این فقط اطلاعات مربوط به نام، شناسه‌ی مدل و تاییدیه‌های این گوشی در دسترس قرار گرفته بود.

به گزارش جی‌اس‌ام آرِنا، با توجه به اطلاعات فوق، مشخص شد که زمان خیلی زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است و حالا خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پیش‌بینی‌های قبل درست بوده است. بر اساس شایعه‌ای جدید، گوشی پوکو M4 پرو 5G در اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر رسما معرفی خواهد شد.

پس از معرفی این محصول، مدتی بعد در کشور هند نیز عرضه خواهد شد. ظاهرا قرار است این گوشی ابتدا در بازارهای جهانی عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه به پردازنده‌ی دایمنسیتی مدیاتک مجهز شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. این در حالی است که نسل قبلی این محصول از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد.

اگر پوکو M3 پرو 5G طی چند هفته‌ی آینده معرفی شود، به‌احتمال زیاد به‌زودی در شبکه‌های اجتماعی این شرکت شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی محصول یاد شده خواهیم بود. بنابراین شاید جزئیات بیشتر در مورد مشخصات فنی این گوشی به‌زودی در دسترس قرار گیرد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->