سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

بیرانوند امیدوار به ادامه کلین شیت در رقابت‌های تیم ملی

  • کد خبر: ۸۳۵۸۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
بیرانوند امیدوار به ادامه کلین شیت در رقابت‌های تیم ملی
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران امیدوار است در بازی با کره جنوبی هم به کلین شیت‌های خود ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران بازی با کره جنوبی را دشوار می‌داند: همانگونه که می‌دانید بازی فردا سخت است و کره جنوبی همیشه مقابل ایران نشان داده بازی سختی داریم. ایران هم در ۱۰ بازی اخیر نشان داده قدرتمند است و فردا برای برد به زمین می‌رویم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. همانگونه که اسکوچیچ گفت کره تیم منظمی است. بازیکنان زیادی در لیگ‌های مختلف اروپا دارد، اما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم.   امیدواریم با دعای خیر مردم سه امتیاز را بگیریم و مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کلین‌شیت‌های خود در مقدماتی جام جهانی توضیح داد: این کلین شیت‌ها و افتخاراتی که تیم ملی به دست آورده فقط برای من نیست و برای کل تیم است، همه از اعضای کادر فنی، تدارکات، ماساژور‌ها و مهاجمینی که آن جلو تلاش و دوندگی می‌کنند، در این کلین شیت‌ها سهیم هستند. در بازی‌های قبل از مقدماتی جام جهانی بدون گل خوردن در ۱۲ بازی، تیم را به جام جهانی رساندیم. در این دوره هم همه از لحاظ تیمی خوب بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

بیرانوند عنوان کرد: همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->