توزیع ۲۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی بین موکب‌های دهه پایانی صفر توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد مدیریت شهری مشهد نقش مهمی در خدمات‌رسانی به زائران دارد پاکسازی و بازپیرایی فضای سبز آسیب‌دیده مشهد پس از برگزاری مراسم شام غریبان معتمدی‌زاده: خدمات به زائران نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق مسئولان استانی و شهری است افزایش ۱۱ درصدی ورود و خروج زائران از پایانه‌های مسافربری مشهد زائران رضوی برای خروج از مشهد عجله نکنید (۲ شهریور ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی ۵۱ مرکز اسکان موقت و اضطراری به زائران دهه آخر صفر پویش «نذر زمین» در مشهد؛ از آموزش ۳۰۰۰ نوجوان محیط‌یار تا پاکسازی مسیر زائران دهه پایانی صفر بسیج ۶ هزار اتوبوس برای خروج زائران رضوی از مشهد (۲ شهریور ۱۴۰۴) | هیچ مشکلی برای عملیات بازگشت مسافران وجود ندارد تسهیل بازگشت زائران در ایام پایانی صفر با برنامه‌ریزی شهرداری مشهد پیش بینی ترافیک سنگین در خروجی‌های شهر مشهد طی امشب (یکشنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۴) موج بازگشت زائران از مشهد آغاز شد | اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری برای خروج اضطراری زائران + فیلم ویدئو | حال‌وهوای خیابان امام رضا(ع) مشهد مقدس در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها (۲ شهریور ۱۴۰۴) | همراه با زائران خورشید پیش‌بینی ۶ هزار سرویس برای بازگشت زائران از مشهد | افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس برنامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال (فصل ۰۵-۱۴۰۴) | تقابل سرخابی‌های تهرانی با نمایندگان نصف جهان پیوست فرهنگی «زیارت با معرفت» در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد اجرا شد سهولت دسترسی زائران به پایانه امام رضا (ع) با اتصال متروی مشهد فرهمندی: دهه پایانی ماه صفر، مانور بزرگ خدمت‌رسانی مدیریت شهری است ۱۶ هزار فضای پارک خودرو در مشهد برای دهه پایانی صفر آماده شد مشارکت بانک شهر با اجرای طرح «سقای شهر» در ایستگاه استقبال از زائر شهید محمدزاده شهرداری منطقه هفت مشهد مقدس خدمت‌رسانی ۲۵۰ دستگاه ون صلواتی در مشهد به صورت شبانه‌روزی
سرخط خبرها

بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۸۳۷۴۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست، خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا این ضرورت شدت پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: برای بهینه سازی خدمات و با هدف سهولت دسترسی مجاوران و زائران به خدمات شهرداری مشهد درگاه اینترنتی به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
وی اضافه کرد: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می‌توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.

رجائیان تصریح کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان‌های آنلاین در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه‌های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و... در این درگاه بارگذاری شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->