قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

درخشش خراسانی‌ها با نام اصفهان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری!

  • کد خبر: ۸۳۹۶۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
درخشش خراسانی‌ها با نام اصفهان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری!
در روز درخشش دوچرخه‌سواران خراسانی در لیگ برتر، تنها نماینده استان ششم شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ مرحله نخست لیگ‌برتر دوچرخه‌سواری با رقابت ۷۰ رکا‌ب‌زن در ۱۰ رشته به پایـــان رسیـــد و مشهـدی‌هــــا در ایـــن مسابقات حضوری چشمگیر و البته تأثیرگذار داشتند.
لیگ‌برتر دوچرخه‌سواری امسال در ۳ مرحله برگزار خواهد شد که در دور نخست تیم‌های سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد، مس رفسنجــــان، مس کــــرمان، هیئت‌زنجـــان، هیئت‌گیـــلان، رعد پدافند هوایی، آسمان آبی مشهد و منتخب جوانان حضور داشتند. پیکار‌هایی که در پایان دور نخست با کسب جایگاه ششمی تنها نماینده مشهد و قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید. نماینده مشهد درحالی در میان ۹ تیم در جایگاه ششم ایستاد که با نگاهی به جدول نتایج می‌توان به‌وضوح فهمید که خراسانی‌ها در این دوره از مسابقات یکه‌تاز میدان بودند، اما برای تیم‌های دیگر رکاب زدند!

مشهدی‌هایی خارج از شهر

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پیشگامان کویر یزد، مس کرمان و مس رفسنجان تیم‌های پرمهره و البته قدرتمند این دور از مسابقات بودند که توانستند به ترتیب بر سکوی اول تا چهارم بایستند. تیم‌هایی که وقتی به نتایج انفرادی شان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم یک دوجین ستاره مشهدی و خراسانی در این تیم‌ها روی سکو رفته اند؛ از محمد دانشور نامدار بگیرید تا امین الرعایا ستاره آینده دوچرخه سواری خراسان. تیم سپاهان، قهرمان مرحله نخست، محمد دانشور و احمد نصرآبادی و امین الرعایا را در ترکیب داشت که هرسه از خراسان بودند. مس کرمان امیرحسین محمدی و مس رفسنجان امیرعلی علیزاده، مسعود مهدوی، سینا غلامی و محمد فدایی را از خراسان در ترکیب خود داشتند.

نشان‌های خوش رنگ دانشور و دوستان

محمد دانشور، رکا ب زن مشهدی، که سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، در مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری در ترکیب سپاهان ۲ جایگاه اولی به دست آورد؛ کسب مقام اول رشته‌های اسپرینت و کایرین. احمد نصرآبادی نیز جایگاه دوم رشته کایرین را با تیم سپاهان به دست آورد. ۲ رکا ب زن مشهدی که البته به جز آن‌ها سایر مشهدی‌ها هم نقش مؤثری در نتایج تیمی مس کرمان و مس رفسنجان داشتند.

تیم مشهد؛ بومی و میانه نشین

تیم آسمان آبی مشهد، تنها نماینده خراسان در این دوره از مسابقات، تیمی کاملا بومی است. محمد ابوحیدری، سرمربی این تیم، درباره حضور شاگردانش در لیگ برتر گفت: واقعیت آن است که ما یک آکادمی دوچرخه سواری هستیم و سال هاست که از پایه دوچرخه سواری را آموزش می‌دهیم و ستاره‌های خوبی را هم به تیم‌های بزرگ لیگ برتری معرفی کرده ایم. همین نفراتی که امروز در تیم‌های لیگ برتری به عنوان رکا ب زنان خراسانی می‌درخشند، همه شان از آکادمی ما پرورش یافتند.

وی افزود: شیوه کار ما این است که ستارگان را پرورش و به تیم‌های بزرگ می‌دهیم و خودمان با جوانان آینده دار به میدان لیگ برتر می‌رویم تا آن‌ها تجربه کسب کنند و دیده شوند. سرمربی تیم مشهد خاطرنشان کرد: در ۳ سال گذشته همواره در لیگ برتر دوچرخه سواری حاضر بودیم و سال گذشته هم به رتبه پنجم رسیدیم. ابوحیدری درباره کیفیت این دوره از مسابقات اظهار کرد: به هرحال یک سال دوری از مسابقات کمی ناهماهنگی به بار می‌آورد، اما به طور کلی کیفیت مسابقات خوب و از قهرمانی کشور خیلی بهتر بود.

بدون قرارداد، با امضا!

عملکرد تیم دوچرخه سواری آسمان آبی مشهد در لیگ برتر قابل دفاع است؛ تیمی که شاید به سکو فکر نمی‌کند، اما با اهداف بلند ستاره پروری همواره در لیگ برتر امضای خودش را دارد. اما مسئله جالب درباره این تیم آن است که بازیکنانش قرارداد حرفه‌ای ندارند.

سرمربی آسمان آبی مشهد درباره رقم قرارداد‌های رکا ب زنان در لیگ برتر گفت: ستاره‌های شاخص تا ۱۵۰ میلیون هم می‌گیرند و بازیکنان معمولی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون می‌گیرند، ولی در تیم ما بازیکنی قرارداد ندارد، زیرا ما یک آکادمی هستیم و فرصتی برای جوان‌ها تا در میدان بزرگ لیگ برتر خودشان را نشان بدهند و در سال‌های آینده به تیم‌های بزرگ بپیوندند. این در شرایطی است که به اذعان ابوحیدری، مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری آبان ماه در مشهد و به میزبانی تیم دوچرخه سواری آسمان آبی برگزار خواهد شد.

رقابت‌های این دور در ۴ ماده استقامت و ۴ ماده سرعت برگزار شد و نماینده مشهد با اختلاف کم امتیاز نسبت به تیم‌های پنجم و چهارم در جایگاه ششم ایستاد. نتایج نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری و جایگاه نهایی تیم‌ها در پایان ۳ دور رقابت‌ها مشخص می‌شود و نماینده مشهد بعد از جمع آوری نتایج ۳ مرحله می‌تواند جایگاه اصلی اش را به دست بیاورد. این امید وجود دارد که تیم مشهد در دور دوم مسابقات و میزبانی امتیازات بهتری بگیرد و در پایان بتواند تیم میانه نشین جدول باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->