نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پایان رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مشهد

  • کد خبر: ۸۸۳۲۴
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
پایان رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مشهد
رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر پیست دوچرخه‌سواری مردان کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر پیست دوچرخه‌سواری مردان کشور در مشهد برگزار شد. این پیکار‌ها به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه‌ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد و با حضور ۸ تیم با ۶۰ رکاب‌زن برگزار شد و در پایان، نفرات و تیم‌های برتر این دور مشخص شدند. لیگ برتر دوچرخه‌سواری در ۳ مرحله برگزار می‌شود که مسابقات مشهد دور دوم این مسابقات بود.

۴ کیلومتر تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، اسکرچ، کایرین، مدیسون، ۴ کیلومتر تعقیبی تیمی، اومنیوم، ۲۰۰‌متر، یک‌کیلومتر و دور امتیازی، موادی بودند که رکاب‌زنان در این دوره از مسابقات با یکدیگر در این مواد رقابت کردند. نکته جالب اینکه در بیشتر مواد و بخش‌های تیمی، رکاب‌زنان مشهدی که در خارج از استان رکاب می‌زدند، توانستند نمایشی درخشان داشته باشند و برای تیمشان مقام کسب کنند. در ماده ۴۰۰۰ متر مهدی آقاکاشی از تیم پیشگامان قهرمان مرحله دوم لیگ برتر شد. در تیم اسپرینت فولاد‌مبارکه سپاهان قهرمان شد که تمام اعضای این تیم از استان خراسان‌رضوی بودند.

در ماده اسکرچ محمد گنج‌خانلو از تیم فولاد‌مبارکه سپاهان مقام اول را به دست آورد و در ماده کایرین محمد دانشور دوچرخه‌سوار مشهدی فولاد‌مبارکه سپاهان قهرمان شد و احمد نصرآبادی، دوچرخه‌سوار نیشابوری این تیم، نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین در ماده مدیسون تیم فولاد‌مبارکه سپاهان اول شد و آسمان آبی مشهد به مقام چهارم دست یافت. در ماده اسپرینت ۲۰۰‌متر هم محمد دانشور، رکاب‌زن مشهدی تیم فولاد‌مبارکه سپاهان، قهرمان شد و مسعود مهدوی، دیگر‌رکاب‌زن مشهدی از تیم مس رفسنجان، مدال نقره را کسب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->