ورود بیش از ۳ میلیون زائر به مشهد مقدس تا کنون (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) فرماندار مشهد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه اسکان زائران با توجه به بارش باران در نظر گرفته شده است گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) یک کشته و ۶ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور - مشهد (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مجروح در تصادفات ۵ روز اول طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۳۰۰ نیروی هلال احمر پوشش مراسم سال تحویل در حرم رضوی را بر عهده دارند آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دائمی شود (۲۲ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۳۹۸۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • ۶
نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دائمی شود (۲۲ مهر ۱۴۰۰)
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان باید کامل اجرایی شده و دائمی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شورای کانون‌های بازنشستگان کشوری استان بر لزوم اجرای کامل قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و دائمی شدن اجرای این قانون تاکید کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر تکریم و حمایت از بازنشستگان تصریح کرد: این افراد عمر و جوانی خود را برای خدمت به این کشور صرف کرده اند و نیاز است که در دوران سالمندی و بازنشستگی از آن‌ها حمایت کامل صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن کامل قانون همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان، گفت: علاوه بر این، اجرای این قانون باید بصورت دائمی باشد تا دغدغه و نگرانی برای بازنشستگان ایجاد نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه بر پرداخت معوقات بازنشستگان تاکید کرد و افزود: بازنشستگان با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند و نیاز است که در شرایط اقتصادی فعلی حتما تسریع در پرداخت معوقات آن‌ها صورت گیرد.

رشیدی بر لزوم پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان هم تاکید کرد و افزود: این افراد جوانی خود را در جنگ تحمیلی و سختی‌های پس از آن سپری کرده اند و ضروریست که اکنون از مزایای مناطق جنگی برخوردار شوند.

منبع: خانه‌ملت


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
1
منم بر پرداخت حق مناطق جنگی بازنشستگان تاکید میکنم! !!
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
سلام درود فراوان بر نماینده کرد کرمانشاه که چطور از حق این قشر بدبخت دفاع کردی چرا دیگر نمایدگان 7 استان حرفی نمی زنند مگر ما ها نبودیم که اونها رای دادیم که برن از حق مردم دفاع کنند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
سلام بابا حق بازنشستگان همسان سازی حقوق با شاعلین است هم شما و هم بالاترین مقامات کشور این را میدانند .لطف کنید اقای قالیباف شما که ماشاالله تو انتخابات حرفهای فوق العاده میزدی پس تو عمل هم یه زحمت بدید به خودتون .ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
بخدا ازاین همه شعار ودروغ خسته شدیم،بازنشسته امروز بخاطر هزینه های گزاف زندگی ودرمان دیگر نمی تواند امور درمانی خود را پیگیری کند مثلا برای یک فیزیوتراپی ۱۰جلسه ای حداقل ۵الی۶میلیون باید پرداخت کند که ندارد.
مجلس انقلابی دروغش بیشتر ازمجالس قبلی است.
پس بیخیال شوبد
بازنشسته تامین اجتماعی راننده کامیون برون شهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
لطفاً لطفاً لطفاً بفریاد بازنشسته های تأمین اجتماعی کارگری و راننده کامیون برون شهری برسید لطفاً لطفاً لطفاً رفع تبعیض رفع تبعیض ماهنامه دوبرابر حق بیمه به تأمین اجتماعی پرداخت کردیم تکلیف ما چیست؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
سلام. درود بر نماینده کرمانشاه خداوند شامل خود و خانواده ات باشد که از حق بازنشستگان دفاع میکنی انَشاءالله بقیه نماینده ها هم دفاع کنند این همسان سازی بازنشستگان حداقل ۹۰ درصد شاغل حقوق دریافت کنند اجرتان به خداوند .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->