لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشخصات و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو لو رفت

  • کد خبر: ۸۴۰۹۰
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
مشخصات و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو لو رفت
چند روز قبل اعلام شد که گوشی‌های سری ردمی ۱۱ احتمالا از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند و یکی از افشاگران هم اعلام کرده که گوشی‌های ردمی با نسخه‌ی سفارشی رابط کاربری MIUI راهی بازار می‌شود. در این میان، انتظار می‌رود گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ اوایل ۲۰۲۱ راهی بازار شوند که حالا تقریبا تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام یک افشاگر، حداقل با دو گوشی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو سروکار خواهیم داشت و همچنین احتمالا مانند سال گذشته، شیائومی گوشی ردمی نوت‌ ۱۱ پرو مکس را هم به دست کاربران می‌رساند.

مشخصات و قیمت ردمی‌ نوت‌ ۱۱

به گفته‌ی این افشاگر، ردمی نوت ۱۱ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و از نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که این روزها بین گوشی‌ها فراگیر شده است. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کنند.

قلب تپنده‌ی این گوشی، چیپست Dimensity 810 مدیاتک است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. انرژی ردمی نوت ۱۱ از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و سرعت شارژ آن هم به ۳۳ وات می‌رسد.

به نظر می‌رسد مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۸۶ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم باید مبلغ ۲۱۸ دلار بپردازند. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم احتمالا ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو لو رفت

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۱ پرو

از طرف دیگر، برای گوشی ردمی نوت‌ ۱۱ پرو باید انتظار بهره‌گیری از چیپست Dimensity 920 را داشته باشیم. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. همچنین برخلاف مدل استاندارد، ردمی نوت‌ ۱۱ پرو از نمایشگر اولد استفاده می‌کند و رزولوشن دوربین اصلی هم به ۱۰۸ مگاپیکسل می‌رسد.

ظاهرا باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است ولی سرعت شارژ آن به ۶۷ وات می‌رسد. مدل ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب ۲۴۹ و ۲۸۰ دلار قیمت دارند و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ۳۱۱ دلار به دست کاربران می‌رسد.

منبع: دیجی کالا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->