حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

خانه‌به‌دوشی پسران مجیدی!

  • کد خبر: ۸۴۳۱۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
خانه‌به‌دوشی پسران مجیدی!
استقلال برای چهارمین بار در پنج روز اخیر زمین تمرینش را عوض کرد

استقلالی‌ها در ۵ روز گذشته، هر بار در یک زمین تمرین حضور داشتند؛ اتفاقی که شاید برای هیچ تیم لیگ‌برتری رخ نداده باشد. تیم فوتبال استقلال در هفته‌ای که گذشت، با معضل زمین تمرین مواجه بود و هرروز اتفاقاتی رخ داد که باعث شد آبی‌پوشان پایتخت با مشکلات مختلفی درباره محل تمرینشان دست‌و‌پنجه نرم کنند.

استقلال روز دوشنبه پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان موفق شد با مجموعه صنایع دفاع به توافق برسد و آبی‌پوشان هم روز دوشنبه در این زمین تمرین کردند. مشکلات از جایی شروع شد که استقلالی‌ها قرار بود فردای آن‌روز هم به مجموعه صنایع دفاع بروند، اما مدیران این مجموعه از حضور آبی‌ها ممانعت کردند و این اتفاق آغاز چالش‌های استقلال برای زمین تمرین بود.

شاگردان فرهاد مجیدی روز سه‌شنبه با‌وجود اینکه جایی را برای تمرین‌کردن نداشتند، در آستانه لغو تمرین آن روز قرار داشتند؛ اما در‌نهایت توانستند در سالن وزنه تمرین خود را برگزار کنند. آبی‌پوشان پایتخت روز چهارشنبه به مجموعه خیریه عمل بازگشتند. زمین تمرین این مجموعه از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و این مسئله باعث شد اعتراض‌های زیادی دربا‌ره کیفیت زمین، در هفته‌ای که استقلال در این زمین تمرین می‌کرد، مطرح شود. همچنین روز آخر تمرین استقلال در هفته گذشته در مجموعه‌ورزشی انقلاب برگزار شد و پس از آن یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی دانشجویان برگزار کرد.

هر روز در یک زمین تمرین!

این مسائل باعث شد در ۵ روز گذشته، آبی‌پوشان در ۴ زمین تمرین مختلف تمرینات خود را برگزار کنند. این اتفاق برای باشگاهی مثل استقلال آن‌هم ۳ روز پیش از آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر، نمی‌تواند وضعیت خوبی باشد. در این مدت مدیران استقلال مذاکرات زیادی برای بازگشت به مجموعه صنایع دفاع یا مجموعه‌های دیگر داشتند، اما این مذاکرات به نتیجه نرسید.

دیروز استقلال در مجموعه‌ورزشی انقلاب تمرین کرد و مدیران استقلال همچنان در حال مذاکره برای نهایی‌کردن یک مجموعه‌ورزشی برای آبی‌پوشان هستند، اما با‌وجود اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد، بازهم احتمال وقوع اتفاقات دیگری برای زمین تمرین استقلال وجود دارد و باید منتظر روز بعد ماند تا مشخص شود استقلالی‌ها می‌توانند از این بلاتکلیفی دربیایند یا سرنوشت دیگری در انتظار شاگردان مجیدی است.

آرارات، برنامه بعدی آبی‌ها

استقلالی‌ها مدت‌ها‌ست در استادیوم‌های مختلف تمرین می‌کنند تا بتوانند یک زمین تمرین دائمی پیدا کنند. دیروز هم تمرین این تیم در مجموعه‌ورزشی انقلاب برگزار شد؛ زمینی که قبلا به‌مدت ۲ سال در اختیار آبی‌ها بود. گفته می‌شود قرار است فعلا تمرینات تیم فوتبال استقلال برای چند روز در مجموعه‌ورزشی انقلاب برگزار شود تا زمین آرارات تجهیز شود.

آغاز عملیات خاک‌برداری کمپ حجازی

باشگاه استقلال به‌صورت رسمی کار خاک‌برداری و آماده سازی چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی را آغاز کرد. رسانه رسمی باشگاه در‌این‌باره نوشته است: پس از انجام اقدامات و تدارکات لازم در هفته گذشته، از دیروز عملیات خاک‌برداری و بازسازی زمین چمن کمپ ناصر حجازی آغاز شد. این عملیات بازسازی شامل خاک‌برداری، مکانیزاسیون سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و کاشت چمن طبیعی است. قرار است یک زمین چمن مصنوعی جدید هم در ضلع جنوبی زمین اصلی احداث شود که عملیات ساخت آن از ۲ روز قبل آغاز شده است. طبق پیش‌بینی انجام‌شده، در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری، کمپ ناصر حجازی با ۲ زمین چمن طبیعی و مصنوعی آماده بهره‌برداری تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->