استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

مقاومت عجیب عزیزی‌خادم برای برگزارنشدن جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال

  • کد خبر: ۸۴۵۸۶
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
مقاومت عجیب عزیزی‌خادم برای برگزارنشدن جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
مشخص نیست چرا رییس فدراسیون فوتبال ایران ترجیح می‌دهد جلسه‌ هیات رییسه برگزار نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین جلسه جمعی اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، سوم شهریور بود و در ۵۶ روز گذشته باوجود اتفاقات مختلف و حواشی رخ‌داده برای فوتبال ایران و درحالی‌که این فدراسیون با چالش بزرگ اساسنامه روبه‌روست، فعالیت خلاف اساسنامه تعدادی از نواب رئیسش خبرساز شده و همچنین ابهاماتی، چون ماجرای قرارداد اجاره VAR یا ناتوانی در برگزاری مسابقات ملی با تماشاگر و محروم‌شدن تیم ملی از تماشاگرانش در بازی با کره با انتقاد‌های بسیاری روبه‌رو شد.

از‌سوی‌دیگر اوضاع نا‌بسامان فوتسال پس از ناکامی در جام‌جهانی هم با انتقاد اهالی این رشته روبه‌روست، اما عزیزی‌خادم و دبیرش همچنان از برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه طفره می‌روند؛ جلساتی که در آن تعدادی از اعضای معترض هیئت‌رئیسه خواهان شفاف‌سازی درباره پرسش‌های ایجاد‌شده برای افکار عمومی هستند. یکی از سؤالات و چالش‌های منتقدان هیئت‌رئیسه، ارائه برنامه زمان‌بندی برای برگزاری مجمع و تعیین‌تکلیف نواب رئیس اول و دوم است؛ ۲ نایب‌رئیسی که با سرپرستی اداره می‌شوند و ماه‌هاست فعالیت با سرپرستی‌شان غیرقانونی و تخلف است.

منتقدان البته خواهان پاسخ به ابهامات درباره مسائل غیر‌فوتبالی شهره موسوی، نایب‌رئیس فوتبال، هستند که حاشیه‌هایش بر فوتبال هم سایه انداخته است. به این‌ها البته پرسش‌های مهم درباره ماجرای قرارداد شرکت بلژیکی برای ورود بی‌ثمر سیستم کمک‌داور ویدئویی به کشور، مسیر رسیدگی به پرونده شکایت ویلموتس و کم‌کاری‌های صورت‌گرفته درباره برگزاری بازی با تماشاگر در مسابقه ملی با کره و حاشیه‌های مربوط به کمیته بی‌سرپرست فوتسال را نیز باید اضافه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->