تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

واتس‌اپ قابلیت تماس‌های ملحق‌شدنی به گروه‌ها را اضافه کرد

  • کد خبر: ۸۴۶۵۱
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
واتس‌اپ قابلیت تماس‌های ملحق‌شدنی به گروه‌ها را اضافه کرد
واتس‌اپ به‌تازگی اعلام کرده که قابلیت تماس‌های ملحق‌شدنی را به گروه‌ها اضافه می‌کند. این تماس‌ها به کاربران اجازه می‌دهند هر زمان که خواستند به تماس ملحق شوند. حالا واتس‌اپ به‌طور مستقیم امکان پیوستن به تماس‌ها از داخل گروه‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اکانت رسمی واتس‌اپ در توییتر با اعلام این خبر همچنین یادآور شد که نوتیفیکیشن تماس‌ها نیز اکنون به جای نام کسانی که در تماس حضور دارند، نام گروه را نشان می‌دهد. تماس‌های کنونی در فهرست چت‌ها نمایش داده می‌شوند، بنابراین کاربران می‌توانند به محض باز کردن اپلیکیشن ببینند کدام گروه‌ها تماس زنده دارند.

واتس‌اپ در بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «ما می‌خواهیم اتصال آنی به گروه‌ها را برای کاربران آسان‌تر کنیم. هر زمان که خواستید به‌طور مستقیم و راحت با یک کلیک به تماس‌های موجود در گروه‌ها ملحق شوید. با افزایش محبوبیت تماس‌های گروهی، تلفیق تماس‌های ملحق‌شدنی در گروه‌ها به کاربران واتس‌اپ اجازه می‌دهد به‌صورت آنی به گروه‌های خانوادگی و دوستانه خود وصل شوند.»


واتس‌اپ مدعی است تماس‌های گروهی صدای زنگ متفاوت و سبکی خواهند داشت تا کاربران بلافاصله آن‌ها را تشخیص دهند و حسی به سبکی ارسال و دریافت پیام‌ها داشته باشند.

پیام‌رسان واتس‌اپ در چند ماه اخیر قابلیت‌های جدید زیادی ارائه کرده تا بتواند کاربران فعلی را حفظ و حتی کاربران جدیدی جذب کند. این شرکت چند روز پیش از اضافه شدن ویژگی رمزنگاری سرتاسری به پشتیبان‌ها خبر داد. این قابلیت در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS اضافه شده و امنیت پشتیبان‌ها را در سرویس‌های آی‌کلاود و گوگل درایو ارتقا می‌دهد.

واتس‌اپ همچنین احتمالا در حال کار روی قابلیت ناشناخته جدیدی به نام Community است که چیزی شبیه شبکه‌های اجتماعی یا چت‌روم‌ها خواهد بود. در توضیحات این ویژگی که در فایل APK واتس‌اپ مشاهده شده، آمده که انجمن‌ها هم مثل گروه‌ها مدیرانی با امکانات ویژه دارند و می‌توانند اجازه ارسال پیام‌هایی را بدهند که تاکنون بارها در انجمن فوروارد شده است. در برخی گمانه‌زنی‌ها گفته شده که این ویژگی پاسخی به کانال‌های تلگرام است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->