امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

واتس اپ امنیت پیام کاربران را افزایش داد

  • کد خبر: ۸۴۰۶۵
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
واتس اپ امنیت پیام کاربران را افزایش داد
واتس اپ اکنون به کاربرانش اجازه می‌دهد تاریخچه چت خود را به شکل یک لایه امنیتی اضافی و انتخابی به طور سر به سر (end to end) رمز گذاری و از حساب خود محافظت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پرس اسوسیشن، این پیام رسان متعلق به فیس بوک اعلام کرد به کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید اجازه می‌دهد بک آپ چت های خود را که در گوگل درازو یا آی کلود ذخیره می‌شود، رمزگذاری کنند. واتس اپ ادعا می‌کند هیچ سرویس پیام رسان جهانی دیگری در چنین سطحی امنیت فراهم نمی‌کند.

این ویژگی نخست برای افرادی ارائه می‌شود که آخرین نسخه اپ را استفاده می‌کنند. کاربران با ضربه روی گزینه جدید رمزگذاری سربه سر بک آپ در تنظیمات اپ قادر به فعالسازی این قابلیت هستند.

از افرادی که این ویژگی را فعال کنند، خواسته می‌شود تا با رمز یا کد رمزگذاری شده از بک آپ محافظت کنند.

واتس اپ ادعا می‌کند فعالسازی این سیستم نه به شرکت و به تهیه کنندگان سرویس بک آپ اجازه نمی‌دهد چت های کاربر را بخوانند یا به رمز آن دست یابند. 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->