ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۷۰۸
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)
وکیل مدافع آرمان عبدالعالی از به تعویق افتادن اجرای حکم موکلش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع آرمان عبدالعالی ، از به تعویق افتادن حکم اعدام موکلش خبر داد گفت: هنوز دلیل به تعویق افتادن حکم مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی افزود: هنوز مشخص نیست که دلیل به تعویق افتادن حکم درخواست ما از رئیس قوه قضاییه برای عدم اجرای حکم بوده و یا رضایت اولیای دم مقتول.

گفتنی است؛ آرمان عبدالعالی در سال ١٣٩۴ به علت قتل غزاله به قصاص محکوم شد، بر اساس ماده ۹۱ قانون مجازات اسلامی دیوان عالی در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با محاکمه مجدد آرمان موافقت کرد که حکم قبلی مجدد تایید شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی رئیس شورای حل اختلاف ظهر ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران از تلاش شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از خانواده غزاله خبر داد.

در حالی که قرار بود بامداد امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه حکم قصاص آرمان اجرا شود این حکم به تعویق افتاد.

 بازگشت آرمان از انفرادی به بند زندان رجایی شهر

همشهری آنلاین نیز نوشت: در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)

در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

طبق آنچه که از قبل اعلام شده بود قرار بود سحرگاه چهرشنبه آرمان به اتهام قتل غزاله قصاص شود، اما باز هم با توقف اجرای حکم او به بند عمومی زندان رجایی شهر منتقل شد. در یک هفته گذشته این سومین مرتبه‌ای است که این جوان برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و ساعتی پیش از اجرا، حکم متوقف می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->