نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

از زیدان و کونته تا پوچتینو و گراهام پاتر، گزینه‌های هدایت منچستریونایتد!

  • کد خبر: ۸۴۷۳۱
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
از زیدان و کونته تا پوچتینو و گراهام پاتر، گزینه‌های هدایت منچستریونایتد!
در این مطلب می‌توانید بررسی جانشینان احتمالی اوله گونار سولسشر در صورت اخراج از منچستریونایتد را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صدای تیک‌تاک ساعت برای سولسشر به صدا درآمده است. اخیرا بحث درباره اخراج سولسشر خیلی داغ است. رکورد شکست‌ناپذیری آن‌ها در خارج‌از‌خانه از بین رفته است، بازیکنان در ملأ عام از او انتقاد می‌کنند و ویترین مدال‌هایش از روز اول که سکان هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت تا به الان، خالی است. تلگراف گزارش می‌دهد حال‌و‌روز این‌روز‌های اوله گونار سولسشر بی‌شباهت به روز‌های آخری که ژوزه مورینیو در منچستریونایتد تجربه کرد، نیست؛ اما اگر شیاطین سرخ تصمیم بگیرند مسیرشان با سولسشر را جدا کنند، چه کسی مناسب جانشینی اوست؟

مربی تاکتیک‌محور

اریک تنهاخ پس از گذران ۴ فصل موفق با آژاکس شاید بدش نیاید که چالش جدیدی را تجربه کند. این انتخاب، منجر به تجدید دیدار با شاگرد سابقش، دونی فن‌دبیک نیز خواهد شد که روز‌های کابوس‌واری را زیر‌نظر سولسشر سپری می‌کند؛ اما اگر منچستریونایتد، تنهاخ را می‌خواهد، باید سریع دست‌به‌کار شود؛ زیرا بارسلونا هم وی را زیر‌نظر دارد. رالف رانگنیک که پدرخوانده سبک پرسینگ فوتبال دنیا شناخته می‌شود نیز گزینه دیگر شیاطین سرخ است. رالف رانگنیک، سابق بر این عضوی از هیئت‌مدیره باشگاه لوکوموتیو مسکو بود. پس منچستریونایتد هم اگر می‌خواهد یک کلوپ و توخل داشته باشد، رالف‌رانگنیک گزینه خوبی است.

مربی نظم‌محور

آنتونیو کونته این‌روز‌ها بیکار است و خیلی‌ها به‌دنبال او هستند، البته منچستریونایتد، یک بار با مربی‌ای مشابه او، یعنی ژوزه مورینیو به نتیجه نرسید که حالا کارش به اینجا رسیده است. آنتونیو کونته‌ای که به انتقاد از بازیکنانش در ملأعام عادت دارد و قاعدتا منچستریونایتد دلش نمی‌خواهد که مجددا سولسشر را برای سر‌و‌سامان‌دادن وضع بدی که مربی قبلی به پا کرده، استخدام کند.

مربی سرشناس

زین‌الدین زیدان که ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان شد، این‌روز‌ها همچنان بیکار است. او بار‌ها عملکرد مدیریت رئال‌مادرید را به‌دلیل فعال‌نبودن در بازار نقل‌و‌انتقالات نقد کرده بود و به‌همین‌دلیل هم مسیرش را از کهکشانی‌ها جدا کرد. اما حالا شرایط برای موفقیتش در منچستریونایتد با وجود دوجین ستاره، کاملا مهیا‌ست. به‌ویژه آنکه او مجددا به چوب جادوی دوران طلایی‌اش، یعنی کریس رونالدو، دسترسی خواهد داشت. درباره زیدان صحبت‌های عجیب دیگری هم مطرح می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که فوق‌ستاره پرتغالی به مدیران باشگاه اعلام کرده تنها‌راه نجات تیم از وضعیت موجود، استخدام زیدان است و سولسشر در ادامه نمی‌تواند کمکی به شیاطین سرخ بکند. پوچتینو نیز سال‌هاست که نامش مثل سایه، پشت‌سر خیلی از مربیان منچستریونایتد پس از الکس فرگوسن بوده و ممکن است انتخاب مدیران منچستریونایتد باشد؛ اما او فعلا سکان‌دار هدایت پاریسی‌هاست که عملکردش بسیار متزلزل بوده و هیچ اتفاقی بعید نیست.

مربی جوان

گراهام پاتر این‌روز‌ها در برایتون آلبیون غوغایی به راه انداخته است. پاتر فقط ۱۲‌سال از ناگلزمن بزرگ‌تر است؛ اما این نباید متر و معیار یونایتد باشد، چرا‌که دیوید مویس هم سال‌ها پیش با تافی‌ها چنین‌شرایط درخشانی را تجربه کرده بود و در منچستریونایتد جواب نداد.

مربی فاقد‌تجربه

کریستیانو رونالدو می‌تواند تیری در تاریکی باشد. وقتی زیدان با رئال‌مادرید توانست آن‌قدر موفق باشد، چرا رونالدو نتواند؟ اما ماجرا دو‌طرفه است و همچنین احتمال دارد یک فاجعه رخ بدهد.
در کنار گزینه‌های بالا، خیلی گزینه‌های دیگر اعم از مارچلو بیلسا، برندن راجرز یا ونسان کمپانی هم شاید بتوانند در منچستریونایتد موفق باشند. باید منتظر ماند و دید انتهای راه سولسشر چه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->