نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

زیدان به دنبال پیداکردن تیم جدید

  • کد خبر: ۱۴۰۹۳۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
زیدان به دنبال پیداکردن تیم جدید
تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه برای ادامه همکاری با دیدیه دشان به معنای بازگشت زین الدین زیدان به فوتبال باشگاهی است.

به گزارش شهرآرانیوز، زیدان دیدار‌های تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از اسپانیا دنبال کرد و با وجود این که دعوتنامه‌های بسیاری دریافت کرد، اما راهی دوحه نشد.
او از شکست تیم ملی کشورش در فینال برابر تیم ملی آرژانتین بسیار ناراحت شد، خصوصا که پیش از این خودش نیز در جام جهانی ۲۰۰۶ طعم شکست در دیدار نهایی را چشیده بود.
پیش از این بسیاری مدعی شده بودند که کار دشان و فرانسه در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد و زیدان گزینه اصلی برای قبول هدایت این تیم خواهد بود، اما حالا با توجه به تمدید قرارداد احتمالی با این مربی تا سال ۲۰۲۶، این مربی فرانسوی هم آماده است تا بار دیگر به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد.
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به همکاری با او دارند. پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که رویای نشستن زیدان روی نیمکت تیمش را در سر می‌پروراند، اما او با توجه به شرایط و سازماندهی فعلی این باشگاه تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.
سرمربی سابق رئال مادرید عجله‌ای برای انتخاب تیم بعدی‌اش ندارد. او در حال حاضر از زندگی کنار همسر و فرزندانش لذت می‎‌برد و دوست دارد هدایت تیمی را قبول کند که بداند شانس قهرمانی با آن را خواهد داشت و قرار است با باشگاهی با ساختار درست و قدرت فنی قابل قبول کار کند.
یوونتوس همچنان در بین گزینه‌های این مربی فرانسوی قرار دارد. او پیش از این نیز تاکید کرده بود که مایل است بار دیگر با این باشگاه همکاری کند، اما باید دید که آیا نظرش از تابستان ۲۰۲۱ تغییر کرده است یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->