آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

آذین‌بندی مشهدالرضا (ع) هم‌زمان با میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)

  • کد خبر: ۸۴۸۴۳
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
آذین‌بندی مشهدالرضا (ع) هم‌زمان با میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مناطق سیزده‌گانه مشهد، اقدامات گسترده‌ای در زمینه فضا‌آرایی، زیباسازی و آذین‌بندی شهر در هفته وحدت انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هم‌زمان با هفته فرخنده وحدت و جشن و سرور مسلمانان در جهان و کشور عزیزمان ایران، مدیریت شهری مشهد نیز اقدام به زیباسازی شهر برای جلوه‌نمایی بیشتر این هفته پر‌برکت و وحدت‌ساز کرده است.

در‌همین‌راستا معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مناطق سیزده‌گانه مشهد، اقدامات گسترده‌ای در زمینه فضا‌آرایی، زیباسازی و آذین‌بندی شهر در هفته وحدت انجام شده است.

مهدی یعقوبی گفت: در‌همین‌راستا و با توجه به حضور زائران و مجاوران در بارگاه نورانی امام رضا (ع)، بیش از ۲ میلیون متر طول جدول‌های شهر با اولویت معابر منتهی به حرم مطهر، ۱۴۳۷ ایستگاه اتوبوس در محدوده حرم رضوی و همه معابر منتهی به حرم مطهر، به‌صورت مکرر توسط بیش از ۳ هزار نفر نیروی کارگری تنظیف و شست‌وشو می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای منظرسازی و فضاآرایی محیط شهری نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده است که از آن جمله می‌توان به اکران ۳۴ المان شمسه ویژه تبریک هفته وحدت، اکران ۱۵۰ المان نوری خورشیدی تبریک هفته وحدت، رفع نقص و روشن کردن ریسه‌های چراغانی در شهر به طول بیش از ۲۳۱ کیلومتر و جانمایی و نصب بیش از ۳۴۰ سازه اکران تبلیغات مذهبی در مناطق سیزده‌گانه شهر مشهد اشاره کرد.

یعقوبی افزود: در این ایام ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران است و با هماهنگی صورت گرفته با هیئت امنای برخی از مساجد اطراف حرم مطهر رضوی، حدود ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر نیز با افزایش ساعات خدمات‌دهی به زائران و مجاوران فعال خواهد بود.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده، بالغ بر ۶۰ سقاخانه و ۴۱۲ آبسردکن نیز به‌صورت کامل رفع نقص، و فعال شده‌اند و به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به‌صورت مکرر شست‌وشو و ضد‌عفونی می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->