خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
سرخط خبرها

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

  • کد خبر: ۸۴۹۷۶
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر
با حضور فولکس‌واگن گلف R و آئودی S3 در بازار و به‌روزرسانی قریب‌الوقوع مرسدس-ای ام جی A35 ب‌ام‌و در حال پاسخ به رقبای خود با هاچبک داغ و جمع‌وجور خودش است.

به گزارش شهرآرانیوز، سری ۱ متأسفانه فاقد نسخه فول M بوده اما خب یک پله پایین‌تر می‌توان M135i xDrive را انتخاب کرد که اگرچه کمتر از سه سال از حضورش در بازار می‌گذرد اما به‌روزرسانی‌های متنوعی را در مدل ۲۰۲۲ تجربه کرده است.

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

در نظر داشته باشید که این فیس لیفتی عادی نیست و ب‌ام‌و خودش آن را ایمپالس سیکل زندگی یا LCI می‌نامد. فنرها و دامپرهای بازنگری شده رفتار کلی خودرو را بهبود بخشیده و روی هندلینگ آن تأثیر مثبت گذاشته‌اند. مهندسان ب‌ام‌و همچنین اقدام به بازنگری سیستم تعلیق و اکسل عقب کرده‌اند. اکسل جلو نیز دارای قطعات جدیدی بوده و نتیجه کلی این موارد جذب بهتر نیروهای جانبی در زمان عبور از پیچ‌ها می‌باشد.

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

M135i xDrive دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک خود را حفظ کرده و همین موضوع درباره پیشرانه ۲ لیتری توربو صادق است. این نیروگاه ۴ سیلندر قدرت ۳۰۲ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری خود را به هر چهار چرخ می‌فرستد. کوچک‌ترین محصول پرفورمنس ب‌ام‌و به‌صورت استاندارد از رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده می‌کند اما می‌توان نمونه‌های ۱۹ اینچی را نیز سفارش داد.

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

ب‌ام‌و تغییراتی در سیستم صدای مصنوعی پیشرانه اعمال کرده است. باواریایی ها می‌گویند این صدا با دقت تقویت شده و به کابین می‌رسد هرچند اکثر طرفداران علاقه چندانی به این سیستم ندارند.

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

ب‌ام‌و رنگ‌های سفارشی خود را برای سری ۱ عادی ارائه کرده و خب منطقی است که همین رنگ‌ها برای مدل M135i xDrive نیز در دسترس باشند. خودرویی که مشاهده می‌کنید از رنگ بدنه زرد سائوپائولو سود برده اما رنگ‌های دیگری همچون خاکستری و نارنجی فروزن را هم می‌توان انتخاب کرد.

رونمایی BMW از مدل ۲۰۲۲ خودرو M135i xDrive + تصاویر

منبع: پدال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->