قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

آغاز رقابت‌های بسکتبالیست‌های آویژه از میدان اکسون

  • کد خبر: ۸۵۰۳۳
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
آغاز رقابت‌های بسکتبالیست‌های آویژه از میدان اکسون
لیگ برتر بسکتبال از امروز برای نماینده خراسان رضوی شروع می‌شود.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر بسکتبال چند‌روزی است که آغاز شده است و تنها‌نماینده استان خراسان‌رضوی در این پیکار‌ها از امروز به میدان می‌رود؛ مسابقاتی که در ۲ گروه هشت‌تیمی به میزبانی متمرکز شهر تهران در دور رفت برگزار می‌شود و تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد در گروه «ب» این پیکار‌ها قرار دارد. آویژه امروز و از ساعت‌۱۷ در نخستین بازی فصلش باید مقابل اکسون به میدان برود.

تیم مشهدی که در ۲ فصل گذشته با سرجان ایووانوویچ، سرمربی صربستانی، نتایج قابل‌قبولی را به دست آورده بود، امسال با یک مربی صربستانی دیگر به نام نبوژا کنزویچ راهی مسابقات شده است و برای رسیدن به جایگاهی بهتر از ۲ فصل قبل تلاش می‌کند.

لغو بازی پارسا به‌خاطر کرونا

بسکتبالیست‌های مشهدی در‌حالی امروز اولین بازی‌شان در لیگ برتر را برگزار خواهند کرد که طبق برنامه باید روز پنجشنبه گذشته در بازی اول به‌مصاف مس رفسنجان می‌رفتند؛ دیداری که به‌خاطر مثبت‌شدن تست کرونای ۵ بازیکن تیم رفسنجانی لغو شد تا آویژه‌ای‌ها اولین بازی‌شان را امروز برگزار کنند. نماینده مشهد فصل گذشته در ۲ بازی رفت‌و‌برگشت از پسِ مس رفسنجان برآمده بود و انتظار می‌رفت در بازی آغازین فصل هم این تیم را ببرد و با یک پیروزی روحیه‌‎بخش کارش را آغاز کند.

جدال دوباره با اکسون

نماینده بسکتبال مشهد فصل قبل ۲ بازی متفاوت با اکسون داشت؛ ۲ بازی که حاصلش یک برد و یک باخت برای طرفین بود. اکسون یکی از تیم‌های پُرمهره و خوب تهرانی است که طی ۲ فصل اخیر همواره بازی‌های تماشاگرپسند و پُرهیجانی را برابر هم داشتند. اکسون فصل قبل در پایان دور گروهی یک پله بالاتر از آویژه ایستاد و توانست در گروه هشت‌تیمی، سوم شود. اکسون در بازی اول هم روز پنجشنبه توانست صنایع هرمزگان را با نتیجه ۷۶‌بر‌۷۱ از پیش‌رو بردارد و با روحیه‌ای خوب به‌مصاف آویژه برود.

قرعه آویژه؛ زندگی یا مرگ؟

نماینده مشهد امسال در گروهی قرار گرفته است که نه می‌توان به آن لقب گروه مرگ را داد و نه زندگی! به نظر فدراسیون بسکتبال امروز به بهترین شکل گروه‌ها را تقسیم کرده تا هر ۲ سمت جدول قدرت تیم‌ها در یک‌سطح باشد. در گروه «الف»، ۲ تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان، تیم‌های قدرتمندی هستند که به نظر از همین اول فصل حسابشان را با بقیه تیم‌ها سوا می‌کنند؛ درست مثل ۲ تیم شیمیدر و مهرام در گروه «ب». تیم‌های آویژه مشهد، اکسون تهران و فولاد سپاهان هم ۳ تیم در یک سطح گروه «ب» هستند.

درست شبیه تیم‌های ذوب‌آهن، صنعت‌مس کرمان و نظم‌آوران سیرجان در گروه «الف» که از قدرت یکسانی برخوردارند. تیم‌های نیروی زمینی، کاله و خانه بسکتبال هم در گروه «الف» و رعد پدافند، صنایع هرمزگان و مس رفسنجان در گروه «ب» تیم‌هایی هستند که صرفا برای جایگاه بهتر در جدول تلاش می‌کنند.

امید آویژه به تیم یکدست

تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا امسال شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. شاکله تیمی که حالا دیگر بازیکنانش باتجربه‌تر از هر زمانی هستند و به نظر فصل ثمردهی آن‌ها در این باشگاه مشهدی فرا رسیده است. بازیکنانی، چون صالح فروتن، مهدی افخمی و... که بچه‌های کارگاه بازیکن‌سازی فرش مشهد هستند و حالا دیگر باتجربه‌تر شدند. در کنار این بازیکنان، آویژه ۲ بازیکن صربستانی و آمریکایی را نیز به خدمت گرفته است تا بتواند از حضور ۲ خارجی با کیفیت بالاتر از سطح لیگ ایران بهره بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->