سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

بایرن مونیخ بالاتر از تمام رقبای اروپایی| آتش شدید توپخانه باواریایی‌ها

  • کد خبر: ۸۵۴۶۸
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
بایرن مونیخ بالاتر از تمام رقبای اروپایی| آتش شدید توپخانه باواریایی‌ها
تیم ناگلزمن بهترین آمار گل‌زنی در لیگ‌های معتبر اروپا را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بایرن‌مونیخ همچنان به کسب نتایج درخشان و رکوردشکنی‌های متوالی تحت هدایت یولیان ناگلزمن ادامه می‌دهد. روبرت لواندوفسکی هفته پیش گفت ما ۴ گل زدیم و همه بسیار لذت بردند. این خلاصه بیشتر دیدار‌های بایرن در این فصل بوده است. آن‌ها با نتیجه ۴ بر ۰ در آلیانس‌آرنا برابر هوفنهایم به پیروزی رسیدند و حالا منتظر رقیب بعدی هستند. این اتفاقی است که در دیدار برابر بنفیکا (۰-۴) در لیگ قهرمانان رخ داد و پیش‌از‌آن نیز با نتیجه ۱ بر ۵ برابر بایرلورکوزن به پیروزی رسیده بودند.

آن‌ها به ماشینی تبدیل شده‌اند که از روی حریفان عبور می‌کند. بایرن‌مونیخ به‌هیچ‌وجه در زمین تسلیم نمی‌شود. آن‌ها رقابت‌طلبی را به سطح تازه‌ای برده‌اند و با نمایش‌های درخشان، نتایجی خارق‌العاده به دست می‌آورند. شاگردان یولیان ناگلزمن پیروزی پشت پیروزی را با به‌ثمر‌رساندن گل‌های بسیار به دست می‌آورند و هیچ تیمی در ۵ لیگ معتبر اروپایی حتی به رکورد گل‌زنی بی‌نظیر آن‌ها نزدیک هم نشده است. این تیم در ۱۲ بازی در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان، ۴۵ گل به ثمر رسانده و این یعنی میانگین ۳.۷ گل زده در هر بازی.

بهترین آمار گلزنی در لیگ‌های معتبر اروپا به شرح زیر است:
■ لالیگا؛ رئال مادرید با ۲۴ گل در ۹ بازی
■ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول با ۲۷ گل در ۹ بازی
■ بوندسلیگا؛ بایرن با ۳۳ گل در ۹ بازی
■ سری آ: اینتر با ۲۴ گل در ۹ بازی
■ لیگ فرانسه؛ پی اس جی با ۲۴ گل در ۱۱ بازی

شاگردان ناگلزمن این هفته با ۴ گل از سد هوفنهایم عبور کردند تا رکورد جدیدی را در بوندس‌لیگا به ثبت برسانند. تا‌به‌حال هیچ تیمی در تاریخ این رقابت‌ها موفق نشده بود ۳۳ گل در ۹ بازی ابتدایی به ثمر برساند. بهترین پیروزی بایرن در بوندس‌لیگا در فصل جدید، برد ۷ بر ۰ برابر بوخوم بوده است و این گل‌زنی‌های متوالی به آن‌ها کمک کرده که در ۵۶ بازی گذشته در بوندس‌لیگا در‌مجموع ۱۷۴ گل به ثمر برسانند.

فصل جدید برای آن‌ها بسیار متفاوت و عجیب شروع شد. آن‌ها مانند همیشه سلطه کاملی بر بوندس‌لیگا دارند، اما در اولین هفته برابر بورسیا‌مونشن‌گلادباخ به تساوی ۱-۱ رسیدند و سپس با نتیجه ۲ بر ۱ برابر اینتراخت‌فرانکفورت در خانه شکست خوردند؛ اما در ۷ بازی دیگر به پیروزی رسیدند. بایرن‌مونیخ این روند موفقیت‌آمیز را در لیگ قهرمانان نیز ادامه داده است. آن‌ها نمی‌توانستند عملکردی بهتر از این داشته باشند. ۳ بازی رفت مرحله گروهی انجام شده است و آن‌ها با ۳ پیروزی پرگل در صدر جدول قرار دارند. آن‌ها تا‌به‌حال در ۳ بازی لیگ قهرمانان، ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند و هیچ تیمی نتوانسته است چنین‌رکوردی را از خود به‌جای بگذار‌د.

این در‌حالی است که آن‌ها تا‌به‌حال هیچ گلی نیز دریافت نکرده‌اند و تنها یوونتوس از این نظر با آن‌ها برابر است. لواندوفسکی نیز یکی از نامزد‌های دریافت جایزه توپ طلاست و عملکرد خیره‌کننده‌اش در این فصل نشان داده که چرا یکی از مدعیان اصلی کسب این جایزه به حساب می‌آید. او فصل گذشته با ۴۱ گل زده در ۲۹ بازی رکورد گرد مولر را شکست که از فصل ۷۲-۱۹۷۱ پابرجا باقی مانده بود. او این فصل نیز موفق شده است در ۱۳ بازی تا‌به‌حال ۱۷ گل به ثمر برساند که میانگین ۱.۳۰ گل در هر بازی است.

او با گلی که در بازی این هفته برابر هوفنهایم به ثمر رساند، موفق شد از سد ارلینگ هالند که حالا مصدوم شده است، عبور کند و در صدر جدول بهترین گل‌زنان بوندس‌لیگا قرار بگیرد. او همچنین عملکردی خیره‌کننده در دیدار‌های خانگی بایرن داشته است: این بازیکن لهستانی آمار ۲۵ گل زده و ۴ پاس گل را برای خود به ثبت رسانده است. به نظر می‌رسد که ترکیب بایرن‌مونیخ و لواندوفسکی در هفته‌های پیش‌رو لرزه بر اندام تمامی حریفانی بیندازد که روبه‌روی آن‌ها قرار می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->