رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

مرزبانان خراسان رضوی راز چند فقره سرقت گوشی تلفن‌همراه را برملا کردند

  • کد خبر: ۸۵۷۸۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
مرزبانان خراسان رضوی راز چند فقره سرقت گوشی تلفن‌همراه را برملا کردند
مدتی است که شگرد مسموم سرقت گوشی‌های تلفن‌همراه در شهر‌ها و انتقال این گوشی‌ها به خارج از کشور از سوی عده‌ای سودجو متداول شده است، اما در مقابل مرزبانان خراسان‌رضوی نیز با شناخت این شگرد مسموم تاکنون دست ده‌ها سارق را برای قانون رو کرده‌اند.

محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ مدتی است که شگرد مسموم سرقت گوشی‌های تلفن‌همراه در شهر‌ها و انتقال این گوشی‌ها به خارج از کشور از سوی عده‌ای سودجو متداول شده است، اما در مقابل مرزبانان خراسان‌رضوی نیز با شناخت این شگرد مسموم تاکنون دست ده‌ها سارق را برای قانون رو کرده‌اند. اما این تنها مأموریت مرزداران نیست و آن‌ها در کنار همه سختی‌ها و پیچید‌گی‌های کارشان در مبارزه با سودجویان، قاچاقچیان و متجاوزان مرزی، گاهی با چوپان‌هایی روبه‌رو می‌شوند که خواسته یا ناخواسته مرتکب تخلفاتی می‌شوند که مأموران هنگ مرزی درگز در روز‌های گذشته با یکی‌دیگر از این پرونده‌ها روبه‌رو شدند.

دستگیری چوپان خلافکار در مناطق ممنوعه

افرادی که بدون تشریفات مرزی بخواهند از کشور خارج یا وارد آن شوند، از نگاه مرزبانان تجاوز و مهاجرت غیرقانونی محسوب می‌شود. اما دراین‌میان گاهی چوپان‌ها پا در کفش امنیت مرزی می‌کنند. همچون چوپانی که در روز‌های گذشته گله‌ای بزرگ با ۸۰۰ رأس گوسفند را به نقاطی از مرز برده بود که نباید خود و احشامش به آن منطقه پا می‌گذاشتند.

چرای گوسفندان زبان بسته در مناطق ممنوعه مرزی خیلی زود پای مرزبانان هنگ مرزی درگز را به این ماجرا گشود.
به‌گفته سرهنگ گندمکار، جانشین هنگ مرزی درگز، در راستای حفظ و حراست از حریم مرزی این یگان و جلوگیری از تعلیف احشام در مناطق ممنوعه مرزی، مرزبانان هنگ درگز موفق شدند یک گله احشام را که در این مناطق حضور داشت، مهار کنند. مرزبانان با هوشیاری و اقدام بموقع ۸۰۰‌رأس گوسفند را مهار و چوپان را دستگیر کردند. این چوپان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

کشف گوشی‌های سرقتی قبل از فروش در افغانستان

مرزبانان خراسان‌رضوی در کنار آموزش‌هایی که در راستای رسیدگی به مأموریت همیشگی‌شان می‌بینند، همواره دوره‌های آموزشی تخصصی برای جرائم نوظهور را هم پشت‌سر می‌گذارند. یکی از این موضوعات، سرقت گوشی‌های تلفن‌همراه در داخل کشور و خروج غیرقانونی آن‌ها برای فروش در خارج از کشور است.

در این راستا، تاکنون متهمان زیادی هنگام ارتکاب جرم دستگیر شده‌اند، اما در تازه‌ترین پرونده پیگیری‌شده از سوی مأموران هنگ مرزی تایباد، راز انتقال مجرمانه ۱۷ گوشی تلفن‌همراه مسروقه دیگر گشوده شد. سرهنگ محمد چراغ، فرمانده هنگ تایباد، با اشاره به اینکه گوشی‌های کشف‌شده در ایست و بازرسی‌های مرزبانان به دست آمده است، بیان کرد که کارشناسان ارزش ریالی این گوشی‌ها را معادل ۳۷۰‌میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->