نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ادامه چانه‌زنی ژاوی و السد برای بارسلونا!

  • کد خبر: ۸۵۸۰۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
ادامه چانه‌زنی ژاوی و السد برای بارسلونا!
باشگاه قطری رضایت‌نامه گزینه اول نیمکت بارسا را نمی‌دهد و شاید این موضوع باعث شود تا ژاوی نتواند به آرزویش برسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی هلندی بارسا بعد از نتایج ضعیفی که با این تیم گرفت، سرانجام از سمتش برکنار شد. رونالد کومان که خیلی‌ها او را بدشانس‌ترین مربی آبی‌و‌اناری‌ها در سال‌های اخیر می‌دانند، بعد از شکست مقابل رایووایکانو از‌سوی خوان لاپورتا کنار گذاشته شد تا بارخوان چهل‌ونه‌ساله که در تیم دوم این باشگاه فعالیت می‌کرد، جانشین کومان شود. این‌همه درحالی است که رسانه‌های اسپانیایی متفق‌القول مدعی‌اند ژاوی هرناندز به زودی به‌عنوان سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها معرفی خواهد شد.

مدافع‌چپی که سرمربی موقت شد

باشگاه بارسلونا به‌طور‌رسمی سرمربی موقت آبی‌واناری‌ها را معرفی کرد. بارخوان چهل‌ونه‌ساله بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۲ عضو بارسلونا بود و بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ برای تیم اصلی این باشگاه در پُست دفاع‌چپ توپ زد. او سابقه سرمربیگری تیم‌های آلمریا و مایورکا را دارد و در تابستان اخیر عهده‌دار هدایت بارسلونای «B» شد. سرجی بارخوان امشب برای اولین و شاید آخرین‌بار روی نیمکت تیم اول بارسلونا خواهد نشست.

مدافع چپ سابق بارسلونا که تابستان امسال به‌عنوان مربی تیم دوم باشگاه برگزیده شد، حداکثر ۳ بازی روی نیمکت خواهد نشست به این امید که تا فیفا‌دی پیش‌رو، ژاوی بتواند مجوز جدایی از السد را دریافت کند و به‌عنوان مربی بارسا معرفی شود. گمانه‌زنی‌هایی است مبنی‌بر اینکه ژاوی ممکن است ۵ روز دیگر مربی بارسا شود و برابر دیناموکیف نیز روی نیمکت بنشیند.

رونمایی «اسپورت» از قرارداد ژاوی

نشریه «اسپورت» کاتالونیا تیتر‌یک چاپ دیروز خودش را به مربیگری ژاوی هرناندز و جزئیات قرارداد این مربی با بارسلونا اختصاص داد. این نشریه نزدیک به اردوگاه کاتالونیا نوشت: بارسلونا قرارداد ژاوی را تنظیم کرده و آماده است تا در صورت موافقت باشگاه السد با جدایی این مربی، رسما ژاوی را به خدمت بگیرد. بارسلونا خود را آماده کرده تا قراردادی سه‌ساله تا سال ۲۰۲۴ با ژاوی امضا کند. باشگاه اسپانیایی روز پنجشنبه رونالد کومان، مربی هلندی‌اش، را به‌دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

هواداران السد راضی به رفتن ژاوی نیستند

صفحه رسمی باشگاه السد برخی درخواست‌های هواداران این تیم از ژاوی، سرمربی خود، را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشته است. کومان پس از شکست ۱ بر ۰ برابر رایو‌وایکانو از سمتش در بارسا برکنار شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او آغاز شود و بیشتر منابع خبری از هافبک سابق بارسلونا به‌عنوان مدعی اصلی نام ببرند و اعلام کنند که پیشنهادی از‌سوی مدیران این باشگاه کاتالان به او ارائه شده است.

هرچند به نظر می‌رسد که باشگاه السد و هواداران این تیم علاقه‌ای به جدایی سرمربی تیمشان ندارند و از او می‌خواهند که همچنان به حضورش در قطر ادامه دهد. ژاوی دیروز کنفرانس خبری را پیش از بازی السد برگزار کرد؛ اما حاضر به صحبت درباره احتمال حضورش در بارسلونا نشد و اعلام کرد که اکنون تمام تمرکزش روی السد است و نمی‌خواهد درباره مسئله دیگری صحبت کند.

این در‌حالی است که صفحه رسمی باشگاه السد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست‌های برخی هواداران و صفحات هواداری را در استوری خود به اشتراک گذاشته که با هشتگ «ژاوی بمان» از این مربی اسپانیایی می‌خواهند که نیمکت این تیم را ترک نکند. ژاوی در طول ۲ سال اخیر که هدایت این باشگاه قطری را برعهده داشته، موفق شده است ۷ جام قهرمانی برای آن‌ها به ارمغان بیاورد که یکی از آن‌ها عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوده است. پیروزی ۳ بر ۱ روز سه‌شنبه این تیم برابر ام‌الصلال نیز باعث شد که رکورد شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ به ۳۴ بازی برسد.

استرلینگ اولین خرید احتمالی ژاوی

سرمربی احتمالی بلوگرانا علاقه زیادی به رحیم استرلینگ دارد. در صورت انتصاب ژاوی به‌عنوان سرمربی بارسلونا، علاقه این باشگاه به رحیم استرلینگ افزایش خواهد یافت؛ زیرا ژاوی خواهان جذب یک وینگر است و علاقه زیادی به رحیم‌استرلینگ دارد. استرلینگ نیز از وضعیت خود در منچسترسیتی راضی نیست و جدایی او از این تیم در ژانویه محتمل است. او تا سال‌۲۰۲۳ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->