نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بارسلونا در سراشیبی سقوط با کومان!

  • کد خبر: ۸۲۸۰۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
بارسلونا در سراشیبی سقوط با کومان!
لاپورتا این روز‌ها میان گزینه‌های زیان مالی هنگفت و حمایت از کومان گیر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاتالان‌ها که ۲۰ بازی متوالی در لالیگای اسپانیا به اتلتیکومادرید نباخته بودند، حالا ۲ فصل است که در خانه حریف شکست می‌خورند و عملا می‌توان گفت از هر ۲ تیم شهر مادرید، وضعیت بدتری پیدا کرده اند. حالا شرایط بارسا بیش از پیش بحرانی شده است و هیچ کس نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظار تیم با رونالد کومان خواهد بود. آیا خوان لاپورتا او را اخراج می‌کند یا باز هم صبر خواهد کرد؟ هواداران که صبر و تحملشان تمام شده است.

 

خداحافظی با والورده

همه چیز از ژانویه ۲۰۲۰ شروع شد، وقتی که بارتومئو و همکارانش در باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند با ارنستو والورده قطع همکاری کنند؛ در حالی که این تیم صدرنشین لالیگا بود! کیکه سِتین آمد که کسی نمی‌دانست اصلا چگونه گزینه مربیگری کاتالان‌ها شد و افتضاحی مثل باخت هشت گله مقابل بایرن مونیخ را رقم زد. عملکرد خوب رونالد کومان در تیم ملی هلند و سابقه بارسایی بودنش نشان می‌داد گزینه خوبی است، به همین دلیل غرامت فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند پرداخت شد تا به نیوکمپ بیاید. اما هیچ کسی فکر نمی‌کرد کومان به وضعیتی دچار شود که تا این حد هواداران را ناامید کند. همه اتفاقات دست به دست هم داده است تا بارسا حتی وقتی نمی‌بازد هم روی اعصاب هواداران باشد.

بارسا تیم بازی‌های بزرگ نیست

مشکل بارسلونای فعلی که در هفتمین بازی، اولین باختش را متحمل شده است، چیست؟ ترکیب کاتالان‌ها پر شده از بازیکنان کم تجربه‌ای که آینده دار هستند، ولی برای امروزِ تیم چاره ساز نیستند. مصدومان پرتعداد و ثابت شدن این بازیکنان کم تجربه باعث شده است در بازی‌های بزرگ، بارسا حرفی برای گفتن نداشته باشد. برای مثال در همین بازی آخر مقابل اتلتیکو، کومان اعتراف کرد روی گل اول حریف نیکو گونزالس نوزده ساله مقصر بوده است. آن‌ها مقابل بایرن مونیخ، بنفیکا و اتلتیکومادرید حتی یک گل هم نزدند و ۸ گل دریافت کردند. حتی ذکر این نکته که در لالیگا یک بازی معوقه دارند و فرصت جبران روی کاغذ هست هم هواداران را امیدوار نخواهد کرد. این تیم، تیم بازی‌های بزرگ نیست.

غرامت سنگین کومان

به نظر می‌رسد تنها دلیلی که رونالد کومان دائم می‌گوید از طرف باشگاه حمایت می‌شود، مسائل مالی است. کومان بعد از شکست مقابل اتلتیکو هم گفت که باشگاه او را حمایت می‌کند، ولی باز هم همه چیز به نتایج بستگی خواهد داشت. سرمربی هلندی خوب می‌داند که ۱۳ میلیون یورو غرامتی که در صورت فسخ قرارداد باید به او پرداخت شود، دست و پای مدیران باشگاه را بسته است. هنوز از زمانی که به دلیل بحران مالی و عدم توازن مالی نتوانستند لیونل مسی را حفظ کنند، نمی‌گذرد و اگر متحمل چنین ضربه‌ای شوند، جبرانش سخت خواهد بود. در واقع همکاری برخی بازیکنان که با کاهش حقوقشان موافقت کرده اند هم با این ضرر مالی بی معنی خواهد شد.

کومان باز هم به تیمش ایمان دارد

بارسای این روز‌ها بازیکنان خوبی دارد، اما آن قدر بد بازی می‌کند که رئیس باشگاه را سردرگم کرده است. خوان لاپورتا نمی‌داند به «تن تن» هلندی بعد از تعطیلات پیش رو برای دیدار‌های ملی هم فرصت بدهد یا خیر، چرا که در لالیگا بازی‌های مهمی مثل ال کلاسیکو و دیدار با سویا را پیش رو خواهند داشت. آبی اناری‌ها اگر در این بازی‌ها امتیاز از دست بدهند، بعید است دیگر بتوانند به کورس قهرمانی لالیگا برسند.

لاپورتا در فکر توخل

اخیرا خبر رسیده است که خوان لاپورتا بدجور دل در گرو توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی دارد؛ اما آیا باشگاه انگلیسی، این سرمربی را که نتایج خوبی می‌گیرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم جام گرفته است، از دست خواهد داد؟ شاید تمرکز کردن روی روبرتو مارتینز و ژاوی منطقی‌تر باشد، چرا که این ۲ مربی با پرداخت غرامت فسخ قراردادشان به فدراسیون فوتبال بلژیک یا باشگاه السد قطر، به راحتی می‌توانند جانشین کومان شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->