ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

تلاش مهدی ترابی برای راضی‌نگه‌داشتن هواداران پرسپولیس و اسکوچیچ

  • کد خبر: ۸۵۸۰۴
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
تلاش مهدی ترابی برای راضی‌نگه‌داشتن هواداران پرسپولیس و اسکوچیچ
پرسپولیس روز چهارشنبه توانست دومین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ برتر جشن بگیرد و حالا سرخ‌پوشان تهرانی همراه با سپاهان، استقلال و گل‌گهر جزو تیم‌های شش‌امتیازی لیگ هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پرسپولیس روز چهارشنبه توانست دومین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ برتر جشن بگیرد و حالا سرخ‌پوشان تهرانی همراه با سپاهان، استقلال و گل‌گهر جزو تیم‌های شش‌امتیازی لیگ هستند. به نظر می‌رسد رقابت مدعیان قهرمانی در این فصل فشرده است؛ موضوعی که مهدی ترابی، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس، نیز تأکید کرده و درباره مسائلی، چون شرایط پرسپولیس در لیگ برتر، کنار‌رفتن این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی و‌... صحبت کرد.

لیگ برتر را با نتایجی خوب شروع کردید و به نظر می‌رسد که امسال دنبال ششمین قهرمانی پیاپی هستید.

خدا‌را‌شکر که شروع خوبی در لیگ داشتیم. به‌هر‌حال توقعات از پرسپولیس بالاست و هواداران انتظار دارند که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. هدف ما هم چیزی جز این نیست که آن‌ها را خوش‌حال کنیم.

بعد از شکستی که مقابل الهلال عربستان داشتید، به نظر می‌رسید کمی با مشکل مواجه شوید؛ اما برد مقابل فولاد خیلی به شما کمک کرد.

در فوتبال، برد‌و‌باخت مربوط به همان مسابقه است و مهم‌ترین مسئله این بود که بتوانیم باخت مقابل الهلال را فراموش کنیم. خوشبختانه تیم خیلی خوب خودش را جمع‌و‌جور کرد و کادر فنی هم به بازیکنان گوشزد کرده بود که شرایط لیگ برتر متفاوت است و باید بازی‌ها را با اقتدار شروع کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و فولاد را شکست دادیم.

باخت با اختلاف ۳ گل به الهلال را پیش‌بینی می‌کردی؟

طبیعتا نه‌تن‌ها من، بلکه دیگر‌بازیکنان هم چنین‌تصوری نداشتند؛ ولی واقعا بازی بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم. آن‌ها از شرایط میزبانی بهره می‌بردند و دیدید که هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند و در ضمن ما در وضعیت مسابقه قرار نداشتیم. البته من دنبال بهانه‌آوردن نیستم و هیچ‌وقت دوست ندارم وقتی شکست می‌خوریم، دنبال توجیه باشم.

فکر می‌کنی چرا باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شوند؟

ما نمی‌توانیم از لحاظ امکانات و پتانسیل مالی خودمان را با آن‌ها قیاس کنیم. معمولا تیم‌های عربی یا تیم‌های شرق آسیا بازیکنان گران‌قیمت خارجی را به خدمت می‌گیرند که برای جذب آن‌ها هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم اگر تیم‌های ایرانی هم بازیکن خارجی باکیفیت بگیرند، قطعا می‌توانند با آن‌ها رقابت کنند.

چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس در این فصل قهرمان شود؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا ادعای قهرمان‌شدن داشته باشد؛ چون مسیری سخت و طولانی در پیش است و مشخص نیست چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. با‌این‌حال هدف ما چیزی جز کسب ششمین قهرمانی پیاپی نیست و تلاش می‌کنیم تا این عنوان را به دست بیاوریم. ما می‌دانیم که قهرمان‌شدن در لیگ چقدر برای هواداران پرسپولیس مهم است و مطمئنا برای خوش‌حالی آن‌ها نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم.

درباره تیم ملی صحبت کن. به نظر تو صعود ایران به جام‌جهانی قطعی شده است؟

ما فقط ۴ بازی انجام داده‌ایم و هنوز چیزی قطعی نیست. مسئله مهم این است که با انگیزه بالا این مسیر خوب را ادامه بدهیم. من فکر می‌کنم اگر از بازی مقابل لبنان و سوریه ۶ امتیاز بگیریم، صعودمان به جام‌جهانی قطعی می‌شود. بازی با لبنان هم یک بازی مهم برای ما محسوب می‌شود و نباید تصور شود که کار ساده‌ای در پیش داریم.

تو در تیم ملی فرصت مناسبی برای بازی پیدا نکردی. آیا بابت این موضوع ناراحت نیستی؟

برای من موفقیت تیم ملی مهم است، چون وقتی نتیجه می‌گیریم، مردم خوش‌حال می‌شوند و این موضوع ارزش زیادی دارد. من هم دوست دارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم، ولی تصمیم سرمربی هم مهم است. آقای اسکوچیچ نفر اول کادر فنی است و او تصمیم می‌گیرد از چه نفراتی استفاده کند. با‌این‌حال من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را تغییر بدهم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->