برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

سریال اسکوئید گیم از رمز ارز خود رونمایی کرد

  • کد خبر: ۸۵۹۶۶
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
سریال اسکوئید گیم از رمز ارز خود رونمایی کرد
رمزارز‌هایی با نام اسکوئید گیم به بازار آمده است. رمزارز‌هایی که قیمت آن به شکل سرسام آوری در حال بالا رفتن است، فروش آن در ۲۰ اکتبر آغاز شده و ظرف چند ثانیه همه سکه‌های عرضه شده به فروش رفته اند.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ کسی هست که تا امروز اسم اسکوئیدگیم را نشنیده باشد؟ بعید است. سریال کوتاهی که با ۹ قسمت در قالب یک فصل حالا به نقطه پایان خود رسیده و برای آن‌هایی که در جست وجوی تماشای یک سریال کوتاه هستند به یکی از گزینه‌های پیش روی شان تبدیل شده و نکته‌ها و نظر‌های زیادی را هم دریافت کرده است. نظراتی که یک نگاه اجمالی به آن‌ها می‌گوید بیشترش تعریف و تمجید بوده و اصلا مگر غیر این است که سریالی ساخته شده و توانسته کلی آدم را در سراسر جهان سرگرم کند؟ مگر هدف یک فیلم یا سریال جز این است؟

برای پاسخ دقیق‌تر به این سؤال شاید بهتر باشد نگاه مختصری بیندازیم به آنچه از اسکوئیدگیم یا همان بازی مرکب طی این مدت در بین شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. کفش‌های برند VANS که بازیگران این سریال به پا داشتند در عرض چند هفته ۷۸۰۰ درصد افزایش فروش داشت. شیرینی‌ها و آب نبات‌هایی که در این سریال عرضه شد از فروشگاه‌های سراسر دنیا سر در آورد. هزاران نفر از کارگران در کره جنوبی روز چهارشنبه با لباس‌هایی که از سریال پرطرف دار «بازی مرکب» الهام گرفته شده بود در اعتراض به شرایط استخدامی خود تظاهرات کردند.

به تازگی هم خبر رسیده، رمزارز‌هایی با همین نام به بازار آمده است. رمزارز‌هایی که قیمت آن به شکل سرسام آوری در حال بالا رفتن است، فروش آن در ۲۰ اکتبر آغاز شده و ظرف چند ثانیه همه سکه‌های عرضه شده به فروش رفته اند. در نهایت آنچه ماحصل این فرایند شد و خبرگزاری‌های داخل و خارج به آن پرداختند، این بود که این سریال به محرک تازه رشد اقتصادی کره جنوبی بدل شده است، اما آیا این همه داستان بوده؟ به طور قطع خیر.

جنبه خشونت آمیز این داستان نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است، چون «اگر در بازی مرکب بازنده شوید، خواهید مُرد» صحنه‌های خشونت آمیز در این مجموعه به قدری زیاد است که کشور‌های متعددی تماشای آن را برای سنین زیر ۱۵،۱۶ و حتی ۱۸ سال ممنوع کرده اند. ممنوعیتی که به نظر می‌رسد حاصل تبعات منفی به عینیت رسیده‌ای بوده که تاکنون زیر برچسب «محرک رشد اقتصادی بودن» کمتر دیده شده است. در بلژیک والدین و اولیای مدارس مشاهده کرده اند که کودکان سعی در تقلید صحنه‌های سریال در حیاط مدرسه دارند و به خانواده‌ها هشدار داده اند.

در چین ناظران صنعت سینما معتقد اند سطح خشونت موجود در این سریال از تیغ سانسور دولت چین در امان نمی‌ماند. هم ز مان با جشن هالووین، پوشیدن لباس‌های هالووین اسکوییدگیم در مدارس نیویورک ممنوع شده است. همه این اتفاقات باعث شده است تا کارشناسان این حوزه بگویند هرچند خشونت پدیده جدیدی در بازی‌ها نیست، با این حال در زمانه ما نفرت و چالش‌های خطرناک در شبکه‌های اجتماعی رواج فراوانی یافته است و هوشیاری بیشتری را می‌طلبد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->