ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

«لایحه رتبه‌بندی معلمان» به کمیسیون آموزش مجلس بازگشت + جزئیات (یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۵۹۸۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
«لایحه رتبه‌بندی معلمان» به کمیسیون آموزش مجلس بازگشت + جزئیات (یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (۱۴۰۰/۰۸/۰۹) با ارجاع مجدد لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافقت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه با ۱۹۵ به بازگشت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون مربوطه رای دادند.

بررسی این لایحه طی هفته‌های گذشته در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار داشت و مواد یک تا ۳ این لایحه به تصویب رسید و بررسی ادامه مواد آن برای اعمال اصلاحات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع داده شد.

بر اساس ماده ۳ که پیش از این به تصویب رسیده بود معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای، تجربیات و عملکرد رقابتی خود در رتبه‌های پنج گانه آموزش‌یارمعلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استادمعلم قرار می‌گیرند. شرایط کسب، ارتقاء، توقف و تنزل در آیین نامه رتبه‌بندی معلمان تعیین می‌شود.

امروز بار دیگر مواد ۴ تا ۱۰ این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد.

 مشاهده فایل نگارش جدید متن لایحه طبق تغییرات ماده ۳ 

منبع: ایرنا


فوری: توافق دولت و مجلس برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان + فیلم و جزئیات (یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->