ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد
سرخط خبرها

قهرمانی بارثاوا در پایان مسابقات بسکتبال رده‌های پایه مشهد

  • کد خبر: ۸۶۱۲۱
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
قهرمانی بارثاوا در پایان مسابقات بسکتبال رده‌های پایه مشهد
دومین دوره رقابت‌های بسکتبال رده‌های پایه مشهد با انجام دیدار پایانی رده سنی نوجوانان در سالن امید و زندگی به پایان رسید و آیین اختتامیه این مسابقات برگزار شد.

اخوان | شهرآرانیوز؛ دومین دوره رقابت‌های بسکتبال رده‌های پایه مشهد با انجام دیدار پایانی رده سنی نوجوانان در سالن امید و زندگی به پایان رسید و آیین اختتامیه این مسابقات برگزار شد. مسابقاتی که از فروردین امسال و در ۴ رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و مینی برگزار و تکلیف مقام‌آوران ۳ رده مینی، نونهالان و جوانان پیش‌از‌این مشخص شده بود و درنهایت با برگزاری دیدار فینال رده سنی نوجوانان، روز گذشته قطار این پیکار‌ها هم به ایستگاه آخر رسید و در مراسم اختتامیه این مسابقات از تیم‌های مقام‌آور رده‌های سنی چهارگانه تقدیر شد.

رقابت ۷ باشگاه در قالب ۲۰ تیم

بسکتبال رده‌های پایه مشهد با مشارکت هیئت بسکتبال مشهد و شهرداری منطقه‌۱۱ برگزار شد. در این تورنمنت ۲۰ تیم در ۴ رده سنی با یکدیگر رقابت کردند و جالب آنکه این ۲۰ تیم متشکل از ۷ باشگاه بسکتبال شهر مشهد بود. بارثاوا، داناک، رادین، skz، فرش مشهد، سورن و ذوالفقارزاده، ۷ باشگاه مشهدی بودند که در این مسابقه تیم داده بودند و برخی در دوسه رده و برخی ۲ تیم را روانه مسابقات کرده بودند.

در پایان این تورنمنت و در رده سنی نونهالان، این تیم داناک بود که توانست عنوان قهرمانی را از آنِ خود کند و تیم سورن به مقام نایب‌قهرمانی رسید. در دسته نوجوانان تیم بارثاوا اول شد و رادین با شکست در فینال به عنوان دومی بسنده کرد. در رده سنی جوانان، این تیم بارثاوا بود که به قهرمانی رسید و تیم رادین نایب‌قهرمان شد. همچنین در رده مینی، بارثاوا «الف» قهرمان و بارثاوا «ب» دوم شد. این دوره از مسابقات به‌صورت مشترک در زمین بسکتبال مجموعه امید و زندگی و زمین روباز بوستان ملت برگزار شد.

دهقانی: بسکتبال را به درون خانواده‌ها می‌بریم

رئیس هیئت بسکتبال مشهد درباره این تورنمنت گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم بسکتبال را به درون خانواده‌ها ببریم. عباس دهقانی افزود: ما برای این کار باید خانواده‌ها را به بسکتبال علاقه‌مند کنیم، بنابراین همه تمرکزمان به کار در رده‌های پایه است. دهقانی خاطرنشان کرد: ما همین دیروز برای اینکه شرایط خاص کرونایی اجازه حضور تماشاگر در سالن را نمی‌دهد، در فضای باز بیرون سالن تلویزیون بزرگی را گذاشتیم و بازی را برای خانواده‌هایی که آمده بودند، به‌صورت زنده پخش کردیم.

وی اذعان کرد: با برگزاری این مسابقات اول به‌دنبال این بودیم تا این بچه‌ها کسب‌تجربه کنند و در وهله دوم استعدادیابی نیز انجام بدهیم. رئیس هیئت بسکتبال مشهد تصریح کرد: البته در‌این‌بین باید این را هم بگویم که ما انتظار حضور بهتری از‌سوی باشگاه‌های بسکتبال مشهد داشتیم و فکر می‌کنیم شمار تیم‌ها بیشتر باشد، چرا‌که پتانسیل بسکتبال مشهد بیشتر از این‌هاست؛ اما برخی مربیان نخواستند بازیکنانشان در این تورنمنت حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->