آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

هوای هشت شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

  • کد خبر: ۸۶۵۴۶
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
هوای هشت شهرستان خراسان رضوی بارانی شد
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب در هشت شهرستان استان خراسان رضوی باران بارید که بیشترین میزان آن مربوط به قوچان با ۹ میلیمتر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب در هشت شهرستان استان خراسان رضوی باران بارید که بیشترین میزان آن مربوط به قوچان با ۹ میلیمتر بوده است.

مرتضی اثمری افزود: طی این مدت بارش باران در شهرستان‌های قوچان، کلات، سرخس، چناران، مشهد، درگز، فریمان و تایباد گزارش شده است و میزان بارش باران در شهر مشهد کمتر از یک میلیمتر بوده است.

وی اضافه کرد: بارش باران در خراسان رضوی دیشب از مناطق شمالی خراسان رضوی آغاز شد و امروز و با حجم بیشتر همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی در همه مناطق استان گسترش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در مناطق مختلف خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس بود که روز‌های پنجشنبه و جمعه به ترتیب به ۱۳ و ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

اثمری افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز که دیشب ۱۳ درجه بود امشب به ۲ درجه خواهد رسید و جمعه شب و شنبه شب به زیر صفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ماندگاری هوای سرد تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه دارد و این در حالی است که بارش‌های رگباری باران به صورت متناوب همراه با افزایش ابرناکی طی این مدت ادامه خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باخرز با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان تایباد با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->