ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات پرداخت معوقات فرهنگیان با اجرای «رتبه‌بندی معلمان» (۱۵ آبان ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۶۸۱۱
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
  • ۶
جزئیات پرداخت معوقات فرهنگیان با اجرای «رتبه‌بندی معلمان» (۱۵ آبان ۱۴۰۰)
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شده و معوقات چند ماه اخیر هم پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا احمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگویی درباره اقدامات این کمیسیون در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: کمیسیون آموزش ابهامات و ایراداتی که صحن علنی مجلس به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفته بود را در چند جلسه ویژه و متوالی برطرف کرد و ان‌شاءالله در هفته جاری آن را به پایان می‌رساند و بلافاصله به هیأت رئیسه ارجاع داده و بررسی ماده ۴ به بعد آن در صحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای رتبه‌بندی معلمان با ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال جاری اجرایی خواهد شد، افزود: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شود و معوقات این چند ماه اخیر هم به معلمان پرداخت خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً بودجه لازم برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی دولت و مجلس دیده خواهد شد ضمن اینکه در حین اجرا هم شاید با مشکلات و معایبی مواجه شویم که بلافاصله سعی می‌کنیم آن را رفع کنیم.

احمدی گفت:، چون دولت و مجلس قول اجرای رتبه‌بندی معلمان را در سال جاری داده بودند بنای ما اجرای این موضوع ولو در چند ماه پایانی سال است.

وی افزود: مجلس و هیأت ممیزی تشکیل شده برای اجرا و نظارت که به صوررت مشترک مجلس و دولت در آن عضو هستند در اجرای رتبه‌بندی معلمان نظارت خواهند کرد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد که حداقل ۲ ماه زمان می‌خواهد تا آیین‌نامه اجرایی این قانون تدوین شود و بایستی در ابتدا قانون به تصویب رسیده و سپس دستورالعمل اجرایی آن آماده شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرهنگیان باید بدانند که دغدغه‌های آن‌ها در خصوص رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت و مجلس در حال پیگیری است و هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند چرا که این قانون بسیار مهم و وسیع است و ممکن است حتی در روند اجرا دچار ضعف‌هایی شود، اما بایستی این قطار به حرکت درآید تا اشکالات احتمالی در مسیر شناسایی شود.

منبع: فارس


اینجا بخوانید

هم‌ترازی حقوق معلمان با اساتید دانشگاه؛ قیاسی نادرست در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان

زمان نهایی‌شدن لایحه رتبه‌بندی معلمان مشخص شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
همینطور که به معوقات فرهنگیان رسیدگی می کنید به حقوق مستمری بگیران باحقوق کم با 30 سال کارکرد رسیدگی کنید گرانی مال همه است سهام شستا باید به مستمری بگیرا داده شود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
1
0
همین طرح رتبه بندی باعث تورم وگرانی وفشار بر اقشار اسیب پذیر میشود معلمین واقعاً انسانهای شریفی هستند ولی دراین شرایط که اقتصاد شکننده ای داریم دادن این حجم پول باعث تورم وگرانی میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
1
0
یعنی از شما مجلسیان و دولتیان آبی هم برای فرهنگیان گرم میشه؟؟؟؟من که بعید میدونم
شماها محکم بچسبید به صندلی هاتون، ملت خودشون کشور رو اداره می‌کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
1
خیلی جالبه حقوق اساتید دانشگاه تحت عنوان همسان سازی چندمیلیون و بدون سروصدا ی صداوسیما ومجلس ودولت ورسانه های مکتوب
اضافه شدواین اضافه شدن حقوق تاثیری درگرانی و...نداشت چون آقایان بیشترشان خودشان جزو اساتید وهیات علمی دانشگاه هستندو
صداش راهم درنیاوردند. ولی حالا به معلمان رسید دوباره تبلیغات بعداز 10سال نادیده گرفتن فرهنگیان دوباره بادست های پشت
پرده شروع شده اما منتها این بار بابازی کثیف مثل صهیونیست ها،که باید واقعا به حال این گونه آدم ها تاسف خورد.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
باسلام
دوستان توجه داشته باشید که مبلغی که بابت رتبه بندی معلمان تخصیص داده شده است حتی کمتر از ، یکصدم بودجه کل کشور است ! حالای اجرای این طرح چگونه تورم زا است ؟
بنده یک معلم با ۲سال سابقه و حقوق ۳/۵ میلیونی هستم
سوال : آیا با افزایش ۲۵درصدی حقوق بنده ، که بعد از رتبه بندی ، حقوقم به ۴/۴ میلیون می رسد ، دریافتی حقوقی من معادل ۸۰درصد هیئت علمی دانشگاه می شود ؟؟؟
این رتبه بندی هم هیچ دردی از مشکلات مالی معلمان کم نخواهد کرد
با تشکر از مدیریت سایت که مشکلات فرهنگیان را بازگو می‌کند
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
سلام من خودمو میگم بعداز ۲۹سال کاردراموزش وپرورش باهزاران سختی و بدبختی بدون وسیله در روستاهای محروم که یادمه بعضی اوقات کیلومترها راه روباید توی برف و بارون وسرما تو کوهستان باهزاران استرس که شاید طعمه گرگان بیابان شویم رفتیم الان هرار درد ومریضی گرفتارشدیم با این حقوق وبیمه باید فقط درد بکشیم به این مسولان عزیز میگم شماروبخداوقران قسم فکری به حال ما بکنید که جوانی وبهترین روزهای عمرمون رو خرج کردیم البته ازاین کار پشیمان نیستیم وگله مند هم نیستیم اما گله مند از تبعیض و بی عدالتی هستیم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->