دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟
سرخط خبرها

علت توقف بررسی لایحه «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر: ۸۶۸۴۶
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
علت توقف بررسی لایحه «رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای اسلامی
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی معلمان اصلاح و به صحن علنی ارائه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی مفتح با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از مهمترین موضوعاتی بوده که در مجلس با پیشرفت بسیار خوبی بررسی شده است، گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان طی چند سال گذشته مورد بحث و تقاضای قشر فرهنگیان بوده است. فرهنگیان مهمترین نقش را در کشور که همانا تربیت کودکان و نسل آینده است، بر دوش دارند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه مجلس ادامه داد: مسایل عمومی و جانبی فرهنگیان مانند قاعده روابط استخدامی، دریافتی‌ها و… باید با نظم و قاعده مشخص شود، رتبه‌بندی فرهنگیان باید تعریف روشنی داشته باشد و ما با الهام از فضایی که اساتید در آموزش عالی و دانشگاه‌ها رتبه‌بندی می‌شوند، رتبه‌بندی فرهنگیان را تعریف کرده‌ایم. در رتبه‌بندی هم سلسله مراتب با عناوینی تعریف شده است تا فرهنگیان در ابتدای ورود خود به فضای کار تا پایان بازنشستگی متناسب با سابقه، مدرک تحصیلی و به روز شدن پیش رفته و حقوق و مزایای مناسب دریافت کنند و اینگونه انگیزه آن‌ها برای رشد فرهنگی خود و کودکان ما ارتقا خواهد یافت.

مفتح اظهار کرد: بعد از طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس، جلسات بسیاری برگزار و کمیسیون تخصصی با حضور کارشناسان آن را بررسی و پیش برده است. در صحن علنی نیز تا ماده ۴ بررسی شد و بعد از آن به دلیل برخی ابهامات این ماده برای اصلاح به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع شد و امیدواریم هرچه سریعتر اصلاح و به صحن علنی ارائه شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس بیان کرد: در جلسه‌ای که اخیرا با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، بحث تامین اعتبار طرح رتبه‌بندی فرهنگیان مطرح شد و بعد از تبادل نظر و جمع‌بندی امیدواریم با نگاه مثبتی که در دولت وجود دارد، تامین اعتبار برای اجرای این طرح انجام تا هرچه سریعتر اجرایی شود. این طرح برای فرهنگیان ضروری است و به عنوان نماینده‌ای که چند دور در مجلس حضور داشته این موضوع را در کمیسیون‌های مختلف، دولت و صحن پیگیری خواهم کرد.

منبع: ایلنا


بیشتر بخوانید

جزئیات پرداخت معوقات فرهنگیان با اجرای «رتبه‌بندی معلمان» (۱۵ آبان ۱۴۰۰)

قالیباف: لیست ۱۱۷ نفره نمایندگان مخالف «رتبه‌بندی معلمان» کذب محض است

هم‌ترازی حقوق معلمان با اساتید دانشگاه؛ قیاسی نادرست در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->