نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

حمله تند حسین بادامکی به مالک تیم فوتبال شهر‌خودرو

  • کد خبر: ۸۶۹۷۴
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
حمله تند حسین بادامکی به مالک تیم فوتبال شهر‌خودرو
سرپرست پیشین پدیده و بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسی که باید دست از سر تیم پدیده بردارد، حمیداوی است؛ چرا‌که مردم خراسان در این مدت نجابت به خرج دادند که درباره تهمت‌ها و تخریب‌های صورت‌گرفته حرفی نمی‌زنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست پیشین پدیده و بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسی که باید دست از سر تیم پدیده بردارد، حمیداوی است؛ چرا‌که مردم خراسان در این مدت نجابت به خرج دادند که درباره تهمت‌ها و تخریب‌های صورت‌گرفته حرفی نمی‌زنند.

حسین بادامکی درباره موضوعات پیش‌آمده در‌خصوص مدیریت باشگاه پدیده و صحبت‌های حمیداوی پس از شکست این تیم مقابل هوادار، اظهار کرد: مردم خوب یادشان است که حمیداوی چه کاری برای این تیم انجام داد و آن‌هایی که دلسوز تیم شهرشان بودند، چه‌کار کرده‌اند. او فرافکنی می‌کند و باید نکته‌ای به وی یادآور شوم. او باید سعی کند کمتر دروغ بگوید، چرا‌که مردم مشهد این فرد را به‌خوبی می‌شناسند و حنای وی برای فوتبالی‌ها دیگر رنگی ندارد.

حمیداوی شعاری دارد که تا وقتی دروغ هست، چرا باید حرف راست زد و برای اینکه رو‌به‌جلو فرار کند، دروغ می‌گوید و به‌دنبال تخریب است و این دقیقا از ناتوانی او‌ست. وی ادامه داد: آقای حمیداوی! من حسین بادامکی هستم، در فوتبال مشهد بزرگ شده‌ام و به این شهر مدیونم. شاید شما مرا فوتبالی ندانی، اما باید بدانی که ما اهالی فوتبال خراسان اجازه نمی‌دهیم هرکاری دلت می‌خواهد، انجام بدهی و نماینده استان را تضعیف کنی. مدیریت فوتبال، مانند مدیریت کاروان، هلال‌احمر و پسماند و پیش‌فروش خودرو نیست.

بادامکی افزود: شما که یک روز به مردم مشهد می‌گویید باید دستتان را ببوسند که مالکیت این تیم را قبول کردید، روز دیگر می‌گویید دست از سر تیم ما بردارید و در جمع بازیکنان تیم، اهالی مشهد را با صفات نادرستی تشبیه می‌کنید، باید بدانید که وقتی درباره مشهد و خراسان حرف می‌زنید، باید دهانتان را آب بکشید. رئیس هیئت فوتبال مشهد با ابراز‌تأسف از برخوردنکردن با حمیداوی در رابطه با حرف‌هایش نسبت به مردم مشهد گفت: شما تا‌چه‌زمانی می‌خواهید با حرف‌ها و تکه‌پرانی‌هایتان این شهر و استان را به سخره بگیرید؟

مطمئن باشید که تاب‌و‌تحمل ما مشهدی‌ها و خراسانی‌ها حدی دارد. شما جرئت ورود به مشهد را هم ندارید که این‌طور حرف می‌زنید، اگر حرفی برای گفتن دارید بهتر است بعد از ماه‌ها به مشهد سفر داشته باشید و رو‌در‌رو با مردم و علاقه‌مندان به فوتبال در این شهر صحبت کنید. بادامکی تأکید کرد: حمیداوی حرف از هبه تیم می‌زند بدون آنکه درباره آن چیزی بداند. او فرد فراموش‌کاری است، چرا‌که یادش رفته خودش بدون پرداخت ریالی این تیم را تحویل گرفت و حالا برای مردم مشهد منت و شرط می‌گذارد که تیم اگر فلان‌رتبه را نگرفت، تیم را هبه می‌کند.

این تیم را مجانی تحویل گرفتید، اما همین حالا پدیده به‌اندازه ارزش امتیاز ۳ تیم لیگ‌برتری بدهی دارد و باید در‌این‌باره پاسخ‌گو باشید! وی افزود: من به‌عنوان یک پیشکسوت فوتبالی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس و مسئولان نظارتی و قضایی می‌خواهم که از مماشات با این فرد دست بردارند. بادامکی تصریح کرد: ادعایی که حمیداوی برای آسیایی‌شدن تیم دارد، خنده‌دار است؛ چرا‌که او به‌دلیل هزینه‌های تیم دوست نداشت تیم صعود کند و همه می‌دانند که در آسیا چه اتفاقاتی افتاد که آنجا هم مضحکه عام‌و‌خاص شدیم؛ از فراموش‌کردن بردن لباس تیم بگیرید تا حضورش در کنفرانس‌های خبری بازی‌های آسیایی و ترجمه‌های دلخواه خودش.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->