نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

زارعی: امسال طلسم سپاهان را می‌شکنیم

  • کد خبر: ۸۷۱۰۴
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
زارعی: امسال طلسم سپاهان را می‌شکنیم
کاپیتان ملی‌پوش والیبال‌نشسته از وضعیت نماینده مشهد در سوپرلیگ می‌گوید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان، مرحله نخست خود را پشت‌سر گذاشت. نماینده خراسان در اولین دوره میزبان بود و ۶ تیم حاضر در این مرحله با هم به رقابت پرداختند. مشهدی‌ها این‌بار با نام «گرینه» در لیگ حاضر شده‌اند و ۲ برد و یک شکست را به نام خود ثبت کرده‌اند. تنها‌باخت آن‌ها برابر سپاهان اصفهان بود؛ تیمی که این سال‌ها تبدیل به گربه‌سیاه تیم مشهد شده و قهرمانی را از چنگ خراسانی‌ها درآورده است.

تیم سپاهان اصفهان در نخستین مرحله از لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان، با ۳ برد قهرمان رقابت‌ها شد. در ۳ سال اخیر به‌صورت متوالی سپاهان قهرمان شده و حتی در مشهد جام قهرمانی را مقابل چشمان بازیکنان تیم خراسان بالای سر برده‌اند. با‌این‌حال کاپیتان مشهدی تیم ملی می‌گوید سپاهان تیمی دست‌نیافتنی نیست.

تیم‌های فراورده لبنی گرینه خراسان و ذوب‌آهن اصفهان، هر یک ۲ برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کردند. همچنین تیم‌های هیئت‌آمل و هیئت ساری در هر ۳ بازی خود در این دوره مغلوب تیم‌های حریف شدند و هیچ بردی نداشتند. تیم فولاد هرمزگان نیز با یک پیروزی و ۲ شکست، این رقابت‌ها را به پایان رساند. احتمالا ۲ هفته دیگر مرحله بعدی برگزار شود که تیم‌ها ۲ دیدار دیگر را پشت‌سر می‌گذارند تا راهی مرحله نهایی شوند.

بازگشت خانم کاپیتان

معصومه زارعی فصل گذشته برای اولین‌بار قید بازی در شهر خود را زد و راهی تیم اصفهانی شد؛ اما او امسال دوباره به تیم و هم‌تیمی‌های همیشگی خود بازگشته است. او درباره بازگشتش به تیم مشهد گفت: بعد از ۲۱‌سال بازی در شهر خودم، سال گذشته به‌دلیل بی‌توجهی و نامهربانی مسئولان ورزش شهر از مشهد رفتم. با اتفاقات و ناملایمتی‌هایی که سال قبل برایم در هیئت اتومبیل‌رانی رقم خورده بود، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان هیچ اقدامی نکرد و از‌این‌بابت دلگیر شدم؛ هرچند با رفتن به استانی دیگر، مدیران هیچ واکنشی نشان ندادند و برایشان تفاوتی هم نداشت.

وضعیت متفاوت حریفان

او ادامه داد: امسال دوباره به تیم خودم بازگشتم. خداراشکر شرایط خوبی داریم. ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات با بازیکنان غیربومی نیز تمرینات خود را شروع کردیم. یک بازیکن از شهرکرد به ما اضافه شده است و زهرا دانایی نیز از گنبد سال‌هاست که با تیم مشهد بازی می‌کند. باید تمرینات را در یک ماه آینده مستمر ادامه دهیم تا بتوانیم برای ادامه راه آماده‌تر شویم.

او درباره حریف اصلی تیم مشهد تصریح کرد: سپاهان تیمی یکدست با بازیکنان ملی‌پوش زیاد است. سال‌هاست تغییری در ترکیب نداشته است. شاید فقط سه‌چهار بازیکن غیربومی داشته باشد و همه تمرکز تیم بر روی قهرمانی لیگ است. از‌سوی‌دیگر باشگاه‌های اصفهانی حمایت بسیار خوب و همیشگی از تیم‌هایشان دارند و کادر فنی و بازیکنان هر سال نگران حامی مالی در فصل بعدی نیستند. قرارداد‌های خوبی با بازیکنان بسته می‌شود و بازیکنان به فکر جدایی از تیم نیستند. همه این شرایط در کنار هم باعث می‌شود تیم برای قهرمانی آماده باشد.

سپاهان دست‌نیافتنی نیست

زارعی خاطرنشان کرد: با همه این شرایط، تیم گرینه مشهد بسیار باانگیزه است. بازیکنان خوبی داریم و با تلاش بیشتر می‌توانیم طلسم قهرمانی سپاهانی‌ها را بشکنیم. سپاهان اصلا تیمی دست‌نیافتنی نیست و آن‌ها نیز پستی‌و‌بلندی زیادی دارند. اگر هم در رقابت با این تیم شکست خوردیم، شاید روزمان نبوده است. در مرحله دوم با تیم‌های هیئت ساری و ذوب‌آهن بازی خواهیم داشت که احتمالا در بندرعباس برگزار شود. آن‌طور‌که گفته شده، ۲ هفته دیگر رقابت‌ها برگزار می‌شود؛ اما هنوز قطعی نیست. دور سوم نیز با ۵ تیم پیگیری می‌شود تا تیم‌های اول تا سوم سوپرلیگ‌۱۴۰۰ مشخص شود. ما قطعا به قهرمانی و سکو فکر می‌کنیم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

اولین رویداد بین‌المللی، ۴ ماه دیگر

کاپیتان تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان درباره وضعیت اردو‌های ملی نیز گفت: اولین دوره تمرینات یک‌ماه پیش برگزار شد. احتمالا اردوی دوم در آذرماه برگزار شود. رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اسفندماه در چین برگزار می‌شود. هنوز تصمیمی برای اعزام گرفته نشده، ولی در صورت اعزام‌نشدن به این رقابت‌ها، تیم ملی خود را برای مسابقات پاراآسیایی که شهریور سال‌۱۴۰۱ برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد. در آن رقابت‌ها می‌توانیم برای کسب مجوز پاراالمپیک بجنگیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->