نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد

  • کد خبر: ۸۷۴۸۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها اعلام شد
معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت کلیات و جزئیات ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن فرهادی در مورد شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: سامانه واکسیناسیون با اتصال به سامانه وزارت کشور از اول آذر قابل بهره‌برداری است و امکان حضور در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های مسقف ورزشی آماده بهره‌برداری است.

وی در مورد اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده بود از روز ۲۰ آبان تماشاگران می‌توانند وارد ورزشگاه شوند، گفت: وزارت بهداشت ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده کلیات و جزئیاتش را تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

فرهادی در مورد اینکه چگونه فدراسیون‌ها می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، گفت: فدراسیون‌ها و تمام مراکزی که خدمات ارایه می‌کنند می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و از طریق کد ملی یا QRC (کیو آر کد) که در گوشی تلفن همراه تماشاگر است یا پرینتی که همراه دارد به راحتی می‌توان درهنگام فروش بلیت اینترنتی این مساله را کنترل کرد یا تزریق واکسن تماشاگران را کنترل کرد.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: از آذرماه امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور تماشاگران باشیم البته همچنان استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->