استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

رقابت ایران و کره جنوبی: با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟!

  • کد خبر: ۸۳۳۱۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
رقابت ایران و کره جنوبی: با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟!
با وجود اینکه پیش‌تر اعلام شد در چهارمین بازی تیم ملی تماشاگر به ورزشگاه آزادی خواهد رفت، اما حضور تماشاگران در بازی ایران مقابل کره جنوبی که سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، قطعی نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آخرین خبر‌ها از احتمال حضور تماشاگر در بازی ایران مقابل کره جنوبی که سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حاکی از لغو حضور تماشاگران دارد. گرچه هنوز نه فدراسیون فوتبال و نه ارگان دیگری پیرامون این موضوع خبر قطعی را اعلام نکرده، اما به زودی این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.


حسن کامرانی‌فر درباره اینکه آیا دیدار تیم ملی فوتبال کورمان مقابل کره جنوبی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود یا خیر اظهار داشت: در تاریخ ۲۱ سپتامبر به فیفا ایمیل زدیم  و برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی اعلام آمادگی کردیم. گفتیم همزمان شرایط حضور تماشاگران را بررسی می‌کنیم. به این دلیل که به جز شرایطی که باید در زمان‌های عادی در نظر بگیریم، مجوز‌های وزارت بهداشت هم به دلیل شرایط کرونایی برای ما ملاک است.  

وی افزود: در آن زمان تعداد فوتی‌های کرونا در کشورمان بالا بود به این دلیل که می‌دانستیم روند خیلی خوبی در کشور پیش می‌رود و بحث واکسیناسیون در کشورمان به خوبی در حال پیشرفت است به AFC و فیفا گفتیم وضعیت در کشورمان در ۲۰ روز آینده بهتر خواهد شد. در این مدت نامه‌های زیادی به وزارت بهداشت و وزارت بهداشت ارسال کرده و رایزنی‌های زیادی انجام دادیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بعد از ایمیل ما به فیفا فدراسیون جهانی از وزارت بهداشت درخواست کردیم جزئیات حضور تماشاگران را هم به ما بگوید تا ما آن را به فیفا اعلام کنیم. بعد از تأیید وزارت بهداشت درباره شرایط کرونایی و بهتر شدن وضعیت جزئیات را به فیفا اعلام کردیم پس از آن وزارت بهداشت مجوز را صادر کرد. چند روز قبل این وضعیت مشخص شد، اما از آنجایی که در بحث کرونا صرفاً نظر وزارت بهداشت مهم است ابتدا تعداد کمتری به تماشاگر مجوز دادند، اما در ادامه به این تعداد اضافه شد. مجوز از طرف وزارت بهداشت صادر شد، اما ما باید تمام شرایط را بسنجیم.

کامرانی‌فر خاطرنشان کرد: در شرایطی که هنوز بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه قطعی نشده به این دلیل که پس از ۲ سال آن‌ها قرار است به ورزشگاه بیایند استقبال زیادی از دیدار کره جنوبی و ایران به عمل آمده است جلساتی با ارکان مختلف برای تصمیم‌گیری برای حضور تماشاگران برگزار کردیم. امروز هم جلسه سنگین و طولانی داشتیم همانگونه که همه می‌دانیم فیفا نگاهش بر این است که فوتبال ما درگیر بحث تبعیض نژاد و سایر مسائل شده. جزئیات را به فیفا اعلام کردیم، اما هنوز جواب قطعی به ما نداده‌اند.   بلیت‌فروشی این مسابقه هم طبق فرمت AFC انجام می‌شود و این فرمت را قبلاً برای ما ارسال کردند.  

وی افزود: برخی کار‌ها انجام شده، اما مقداری نگران هستیم به این دلیل که به تازگی پیک کرونا کمتر شده است جدا از آنچه در سایت اعلام می‌شود برای خرید بلیت تقاضا داشته باشد. امکان دارد نتوانیم در این وضعیت آنگونه که شاید و باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم. به همین دلیل حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی هنوز قطعی نشده و فیفا هم جواب قطعی به ما نداده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید کرد: باید فرم‌هایی را برای فیفا ارسال می‌کردیم، اما باز هم جواب قطعی نداده‌اند که می‌توانیم بازی را با تماشاگران برگزار کنیم یا خیر.

کامرانی فر ادامه داد: تمام کار‌هایی که مربوط به کسب مجوز از وزارت بهداشت بوده انجام شده، اما دوستان ما در این وزارتخانه و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال بحث‌های مربوط به رعایت پروتکل‌ها را بررسی کردند و قرار شد تمام افرادی که قصد دارند وارد ورزشگاه شوند باید ۲ دز واکسن زده باشند. همچنین هر تماشاگری بخواهد تست PCR بدهد باید مبلغ بالایی را هزینه کند


با این حال گفته می‌شود که این بازی ممکن است نهایت هزار تماشاگر مجوز حضور در ورزشگاه آزادی را به دست آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->