تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

جزئیات آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا در چالوس + فیلم‌ها و تصاویر

  • کد خبر: ۸۷۵۳۴
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • ۳
جزئیات آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا در چالوس + فیلم‌ها و تصاویر
ساختمان ۱۷ طبقه‌ای معروف به برج رامیلا ‌واقع در منطقه شهرک رجایی شهرستان چالوس به طور کامل در آتش سوخت.

به گزارش شهرآرانیوز، این آتش سوزی حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز گذشته (۱۴۰۰/۰۸/۱۹) رخ داد.

‏برج رامیلا در شهرک رجایی شهرستان چالوس که از عصر چهارشنبه دچار آتش‌سوزی شده بود تا ساعات بامداد پنجشنبه ساعت‌ها در آتش سوخت. مقام‌های آتش‌نشانی چالوس گفتند این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشته و مشکلات ترافیکی دلیل نرسیدن نیرو‌های کمکی از دیگر شهر‌ها و تداوم چندین ساعته آتش‌سوزی بوده است.

ویدئو | آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه در چالوس

 
بر اساس گزارش دریافتی از شهروندان، در پی وقوع آتش‌سوزی در برج رامیلا واقع در شهرستان چالوس، در حالی که طبقات بالایی این برج در آتش می‌سوخت، نیرو‌های آتش‌نشانی به دلیل نبود تجهیزات مناسب برای اطفای حریق در طبقات بالایی ساختمان با مشکل مواجه شدند.
 
دیاری، رئیس آتش نشانی چالوس در خصوص این حادثه گفت: یک ساعت پس از پایان اطفای حریق ساختمان ۱۷ طبقه معروف به برج رامیلا در شهرک رجایی چالوس، با توجه به وزش باد مجدد آتش گرفت.

وی افزود: ساختمان کاملا سوخته و فقط اسکلت آن باقی مانده است.


گفته می‌شود، با وجود اینکه خودرو‌ها و نیرو‌های آتش‌نشانی از شهر‌های نمک آبرود، متل قو و نوشهر نیز به محل واقعه اعزام شده بودند، باز هم روند اطفای حریق به دلیل نبود تجهیزات مناسب با مشکل مواجه شده بود.
 

گفته شده که این آتش سوزی در طبقه چهاردهم بر اثر اتصالی برق بوده است.  
 
 
جزئیات آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا در چالوس + فیلم‌ها و تصاویر
منبع: صداوسیما

اینجا بخوانید
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کشکولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
بابا آتش سوزی ترکیه را خاموش کردید اونوقت نتونستید یک برج را خاموش کنید ؟ !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
اگر ساختمان خالی از سکنه بوده این واقعه عمدی بوده یاازروی غرض ورزی ویا گرفتن خسارت از شرکت بیمه نوعی جبران ضررو زیان سازنده دراثر رکود وگرانی واگر دارای ساکنین بوده باید افسوس خورد ازاین همه بی تفاوتی برای خاموش کردن اتش درکنار این همه اب دریا ونبود امکانات؟؟؟؟!!!!!!!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
در فیلم مشخص است از بالابر استفاده کرده اند ولی ظاهرا وسیله اشتباه و کوتاه خریداری شده و نیز از ترافیک خبری نیست و عجیب اینکه این برج چرا سیستم اطفاء حریق نداشته؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->