تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر

  • کد خبر: ۸۴۰۳۷
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
  • ۱
آتش‌سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد: شامگاه پنج‌شنبه (۲۲ مهر ۱۴۰۰) آتش‌سوزی در بازار امام رضا (ع) گزارش شد که مأموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رضایی در خصوص این حادثه اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا (ع)، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۲، ۲، ۲۴ و ۱ را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

وی افزود: با اطلاع به‌موقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا (ع) به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی پس از انجام عملیات لکه‌گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن، دمنده‌ها و مکند‌های قوی هوا، به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر
وی اضافه کرد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

وقوع آتش سوزی در بازار رضا مشهد + تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیستانک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
سلام : این نظام یک سلیقه هم بکار نمی بنده که وزارت کشور در یک روز سال بنام روز آتش نشان از خدمات ایثاری این عزیزان و نیروی انتظامی قدر دانی بشه. این همه در مرزها شهید دادیم این همه بخاطر ندانم کاری امثال بنده فرزندانمان در دریا و آتش جان بدر بردند بخاطر جان دادن این عزیزان . واقعا بقول قرآن کریم ما چقدر ناسپاسیم. و فقط ایراد گیری و هجمه تو جیبمون آماده داریم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->