نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
سرخط خبرها

افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا منتفی شد؟ (۲۰ آبان ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۷۶۲۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
  • ۲۱
افزایش قیمت ایران خودرو و سایپا منتفی شد؟ (۲۰ آبان ۱۴۰۰)
به دستور رئیس جمهور و باتوجه به اینکه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت خودرو مصوبه‌ای نداشته است، وزارت صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست تا قیمت محصولات خود را که طی دو روز اخیر مشمول افزایش قیمت شدند، به قیمت‌های قبل بازگردانند و براین اساس افزایش قیمت خودرو‌های داخلی منتفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اتمام دوره شش ماهه از آخرین قیمت‌گذاری شورای رقابت برای محصولات خودروسازان، طی دو روز اخیر قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو و سایپا مشمول افزایش قیمت و براین اساس قیمت‌های جدید برای نیمه دوم سال جاری اعلام شد.

هرچند که شورای رقابت چندان رضایتی از این تصمیم وزارت صمت مبنی بر ارائه مجوز افزایش قیمت به خودروسازان نداشت، اما اعلام شده است دستور لغو افزایش قیمت خودرو‌های داخلی توسط رئیس جمهور صادر شده و وزارت صمت به خودروسازان ابلاغ کرده که قیمت محصولات مشمول افزایش قیمت نشود و به حالت قبل بازگردند.

این درحالیست که از روز گذشته گروه صنعتی ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده محصولات خود با قیمت‌های جدید را به مرحله اجرا درآورد، اما حالا این گروه خودروسازی باید قیمت محصولات عرضه شده را به قیمت‌های پیشین برگرداند و احتمالا باید بخشنامه جدید برای بیست و پنجمین فروش فوق‌العاده منتشر کند؛ البته مهلت ثبت‌نام پایان فردا شب (جمعه) به اتمام می‌رسد.

البته شورای رقابت طی چند روز اخیر بیانه‌هایی مبنی براینکه بازار همچنان انحصاری است و قیمت‌گذاری بایستی توسط این شورا صورت گیرد، صادر کرده است.

وزارت صمت هم در شرایطی به دستور رئیس جمهوری خواستار لغو اعمال افزایش قیمت محصولات خودروسازان شده است که شب گذشته (چهارشنبه شب)، سهیل معمارباشی-مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت - عدم هماهنگی با شورای رقابت را کوتاهی خود خواند و در رابطه با واکنش وزارت صمت به این اظهارات شورای رقابت، اظهار کرد: هماهنگی‌ها و مجوز‌های لازم در زمینه افزایش قیمت خودرو‌ها اخذ شده است، اما این عدم هماهنگی با شورای رقابت به نوعی تقصیر بنده بوده است و باید هماهنگی با شورای رقابت نیز انجام می‌شد. موضوع تنظیم بازار خودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
1
1
ریسی دمت گرم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
1
0
فرق رئیس جمهور اینجا مشخص میشه
وقتی کسی دلش ب حال مردمش بسوزه و بفکرشون باشه میشه همین ک میبینین
امیدوارم مردم هم قدر بدونن و اینکه برا خرید لگن های این دوتا شرکت صف نکشن...دعا کنین واردات خودرو آزاد شه تا با همین پول بهترینا رو سوار شین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
1
0
بارها گفتم و باز هم میگم که خودروسازان داخلی اهداف دشمنان انقلاب را دنبال میکنند .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
1
0
اگه گذاشتین تا اخر سال یه اب خنک از گلو ما پایین بره ...الانم رییس جمهور جلو همتوتو گرفته وگرنه دست شورای رقابت وصمت و ستاد تنظیم بازار تو یه کاسست.
ناشناس
United States of America
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
1
0
زنده باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
لغو افزایش قیمت‌ها زیاد دوام نخواهد آورد نهایتا 3ماه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بازم خدارو باز شکر کرد
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
فکر میکنم اولین بار بود مردم تو چند سال اخیر ی خبر واقعی که به نفعشون بود شنیدن انشالله هرکس به فکر درد مردمه خدا یارش باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
سلام و خسته نباشید ممنون از آقای رییسی
اینجا فرق رییس جمهور معلوم شد اگر آقای رو حانی بود می‌گفت من هم تازه جمعه صبح متوجه افزایش خودرو شدم
تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
رئیسی دمت گرم انشالله که رو سفید شی
علی آزادبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
دمت گرم آقای ریسی
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
خدا وکیلی اگر رئیس جمهور جلوی افزایش قیمت رو بگیره هرچی بگیم دمت گرم کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
ما طرفدار بودیم و هستیم رءیسی، دمت گرم که زبون مارو کوتاه نکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
خدا پشت پناهت آقای رئیس جمهور رئیسی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
خب که چی!؟ باز که شد همون اش و کاسه..
سیر صعودی افزایش قیمت و تلف شدن عمر مردم تو صف قرعه کشی!
کی قراره این وضعیت تموم شه؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
در صورت انجام شدن=رئیسی مقتدر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
دمتگرم ریسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
آقای رییسی زنده باشید وسلامت همینطور مصمم به آبادانی کشور ادامه دهید
کنعان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
منم با افزایش مخالف هستم تشکر از رییس جمهور محترم ولی رهن خودرو ها که تمام مبلغ آن را گرفتن چرا باید در رهن باشد این واقعا ظلم هست از وزیر محترم تقاضای رسیدگی دارم با تشکر
روح اله شریعتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
ب نظر من اگر افزایش خوردو اتفاق افتاده بود. ایران خودرو وسایپا بدون قرعه کشی خوردو تحویل مردم می دادن. دست دلال کوتاه میشد. مثلا پارس 170 بدون قرعه‌کشی.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
سلام من نیسان دوگانه سوز آپشنال دارباقیمت جدید ۲۵۷۸۰۰۰۰۰تکمیل وجه کردم الان که قیمت ها منتفی شده بقیه پول پرداختی من به قیمت جدید چه خواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->