کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

گل بادآورده را باد می‌برد

  • کد خبر: ۸۷۶۹۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
گل بادآورده را باد می‌برد
آنچه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن آگاه اند، اهمیت دورماندن تیم از هر نوع حاشیه است و تداوم این صدرنشینی. به قول یکی از کاربرها: «تیم بزرگ‌تر از فرد است.»

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ برد تیم ملی کشورمان از لبنان، آن هم با ۲ گل در وقت‌های اضافه نیمه دوم، حسابی حالمان را خوب کرد؛ مسابقه‌ای که پیش از شروع، به علت حاشیه‌هایی که بین مهدی طارمی و اسکوچیچ پیش آمده بود، کمی حساسیت آن را بالا برد و کسب هر نتیجه‌ای غیر از برد قاطع، ممکن بود تیم را دوباره با حاشیه‌های فراوانی رو به رو کند. به هرحال این برد نصیب تیم ما شد و یک مرتبه دیگر تبدیل شد به یکی از اتفاق‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی حسابی پربازخورد شد.

جدا از خوش حالی زیادی که بعد از این برد نصیبمان شد، بسیاری دیگر از کاربران، تجزیه وتحلیل‌های متفاوتی از این نتیجه داشتند؛ واکنش‌هایی که برخی از آن‌ها در حمایت از سرمربی است و موضعی که اختیار کرده و برخی دیگر نه. کاربری نوشت: «در برد بدون طارمی یک خیریتی بود! تعویض‌های اسکوچیچ و تغییر آرایش بازی ایران برابر لبنان نشان داد او مربی تاکتیک شناسی است.» و دیگری گفت: «اسکوچیچ به تیم ملی لبنان باخت و بعد بازیکنان بازی را بردند. کلاس بازیکنان تیم ملی ایران از سرمربی تیم ملی بسیار بالاتر است. در زمانی که سرمربی باید بازیکنان را آرام کند، این بازیکنان هستند که اسکوچیچ را به آرامش دعوت کردند.»

مهدی ملکی، خبرنگار ورزشی هم درباره حاشیه‌هایی که به نظر هیچ گاه از نیمکت تیم ملی جدا نمی‌شود، چنین نوشت: «به اون صحنه‌ای که سردار گل زد و توپ رو آورد وسط زمین که بازی سریع شروع بشه و دید نیمکت درگیر حواشی شده و بازی متوقف، دقت کردید؟ سردار با حالت دستاش به نیمکت گفت آرامش رو حفظ کنین تا زمان از دست نره. شاید خاص‌ترین و قابل بحث‌ترین صحنه بازی بود...» در این میان، واکنش‌های کنایه آمیزتری هم به چشم می‌خورد: «تیم ملی کشورمون این مرتبه خیلی محمدرضا گرایی بود.» یا «گل بادآورده رو باد می‌بره.»

بازی البته حاشیه‌های دیگری هم داشت. حاشیه‌هایی که به فدراسیون و مسئولان ورزشی کشور برمی گردد و بازیکنانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این گونه به آن واکنش نشان دادند: «در تدارکات و پشتیبانی در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم و یک سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هربار پس از شست وشو، دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی ازجمله زمین تمرین روبه رو شدیم، اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون صورت نگرفت.»
با همه این داستان ها، آنچه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن آگاه اند، اهمیت دورماندن تیم از هر نوع حاشیه است و تداوم این صدرنشینی. به قول یکی از کاربرها: «تیم بزرگ‌تر از فرد است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->