حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

حمایت محمد مایلی‌کهن از سرمربی کروات تیم ملی

  • کد خبر: ۸۸۱۹۱
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
حمایت محمد مایلی‌کهن از سرمربی کروات تیم ملی
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حق اسکوچیچ حضور در جام‌‌جهانی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم ملی ایران، روز گذشته به‌خاطر شرایط نامساعد قلبی در بیمارستان بستری شد. مایلی‌کهن که به برخورد ضربتی با مسائل انضباطی معروف بود، پیش از اعزام به بیمارستان در مصاحبه مفصلی با خبرگزاری ایلنا درباره ماجرای اسکوچیچ و طارمی صحبت کرد. او فکر می‌کند به جای پرداختن به اختلافی که بین طارمی و اسکوچیچ بروز کرده، باید از کنار این موضوع گذشت؛ چرا‌که ماجرای بزرگی نبود که این‌قدر داغ و جنجالی شد.

ماجرای طارمی را بزرگ نکنید

یکی از حواشی بزرگ هفته اخیر فوتبال ایران، مربوط به ماجرای خط‌خوردن مهدی طارمی از تیم ملی بود. مایلی‌کهن که خودش نیز سابقه زیادی در برخورد با بازیکنانش در دوران مربیگری دارد، نسبت به این موضوع ضمن دعوت طرفین به آرامش، از رسانه‌ها نیز می‌خواهد این ماجرا را کش ندهند تا طرفین در فضای مناسب در کنار یکدیگر قرار بگیرند: من قبل از این هم گفتم چیز خاصی نبوده و اسکوچیچ یک صحبتی انجام داده و طارمی هم نظرش را گفته است. شاید دخالت و شیطنت‌ها باعث شد کار به اینجا بکشد. نباید به این مسائل دامن زد و قطعا طارمی می‌تواند به تیم ملی چه در این مرحله و چه در جام‌جهانی کمک بزرگی کند. اصحاب رسانه نباید ماجرا را بزرگ کنند.

داستان شاهر‌ودی و طارمی فرق داشت

مایلی‌کهن که خودش در زمان سرمربیگری تیم ملی یکی از اقدامات بحث‌برانگیزش مربوط به خط‌زدن رضا شاهرودی از تیم ملی بود، در واکنش به تشابه این اتفاق با خط‌خوردن مهدی طارمی توسط اسکوچیچ، می‌گوید: داستان شاهرودی فرق داشت. من تأکید کرده بودم هیچ ملی‌پوشی از اردو خارج نشود؛ زیرا یادم هست در همان روز برای کار‌های گذرنامه و ویزای بچه‌ها درگیر بودیم، اما وقتی برگشتم، شنیدم سعداوی و شاهرودی از اردو خارج شدند و همین باعث شد تا به تمرین تیم ملی دیر برسند.

وقتی به تمرین آمدم، به آن‌ها گفتم لباس بپوشند و بروند. سعداوی زنگ زد و خواست معذرت‌خواهی کند که من گفتم نیازی به عذرخواهی نیست؛ زیرا نباید شخصیت افراد خرد شود، اما شاهرودی این کار را نکرد. البته بگویم دنبال عذرخواهی نبودم، اما دوست داشتم او یک تماسی بگیرد و یک توضیحی ارائه کند.

رسانه‌ها چرا زمان کی‌روش این‌قدر پیگیر نبودند

مایلی‌کهن با اشاره به اینکه این اتفاق تازه‌ای در فوتبال ایران و جهان نیست و پیش‌ازاین نیز شاهد اتفاقی مشابه ازسوی کی‌روش دراین‌زمینه با خط‌زدن عقیلی و مهدی رحمتی بوده‌ایم، گفت: گفتم که چیز خاصی اتفاقی نیفتاده است، اما شما که این‌همه پیگیر هستید، چرا آن‌موقع که سرمربی سابق تیم ملی، مهدی رحمتی و هادی عقیلی را از تیم ملی خط زد، این مسائل را پیگیری نکردید یا همین سید‌جلال حقش بود که در سفر تیم ملی به جام‌جهانی روسیه در فهرست تیم ملی باشد.

حق اسکوچیچ، حضور در جام‌جهانی است

سرمربی اسبق تیم ملی که مدعی است در ابتدای انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی منتقد و مخالف وی بوده است، اکنون نظر متفاوتی در‌این‌زمینه دارد و می‌گوید: من خودم ابتدا مخالف مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی بودم، اما وقتی نتایج را دیدیم، باید قبول کنیم عملکردش خوب بوده و اگر تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند، حق این مربی است که روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشته باشد.

استعداد‌های ایرانی بهتر از تاجیک‌ها هستند

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در واکنش به عملکرد شاگردان یحیی گل‌محمدی در شروع فصل بیست‌و‌یکم گفت: نمایش پرسپولیس در شروع فصل جاری راضی‌کننده نبوده است، اما امیدوارم در ادامه مسابقات بهتر ظاهر شود. مایلی‌کهن در پایان صحبت‌هایش واکنش کوتاهی به موضوع جذب ۲ بازیکن تاجیکستانی توسط پرسپولیس داشت و مدعی شد که فوتبال ایران استعداد‌های برتری دارد و باید به آن‌ها اعتماد داشت: زیاد موافق بازیکنان خارجی در لیگ ایران نیستم، چون معتقدم استعداد‌هایی که ما در ایران داریم، خیلی بهتر از این بازیکنان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->