قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

مظلومی: دست اسکوچیچ درد نکند، اما برای تیم ملی کوچک است

  • کد خبر: ۸۸۱۲۰
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶
مظلومی: دست اسکوچیچ درد نکند، اما برای تیم ملی کوچک است
پرویزمظلومی درحالی که برتلاش‌های اسکوچیچ صحه می‌گذارد، اما براین باور است که این مربی کروات برای تیم ملی ایران بسیار کوچک است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا ساعت ۱۹:۳۰ در اردن مقابل سوریه قرار می‌گیرد. دیداری که از اهمیت بسیاری برای فوتبال ایران برخوردار است. در همین راستا پرویزمظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال که درهیات مدیره هم حضور دارد، حرف‌هایی به زبان آورده که جلب توجه می‌کند. مظلومی می‌گوید: «تیم ملی خط حمله وحشتناکی دارد و بازیکنان متعددی در این پست می‌توانند به اسکوچیچ کمک کنند. خیلی سخت است که از جمع چند بازیکن مطرح خط حمله تیم‌ملی فقط از دو نفر آن‌ها استفاده شود، اما این خیلی مهم است که مربی چه طور آن‌ها را انتخاب کند.»

مظلومی درعین حال معتقد است که تیم ملی نیاز به یک مربی بزرگ دارد: «تیم ملی مثل بنز است و راننده ماهر می‌خواهد، این تیم برای اسکو بزرگ است و به اعتقاد من باید یک مربی طراز اول روی نیمکت این تیم بنشیند تا تیم ملی درجام جهانی به موفقیت برسد. البته از زحمات این مربی هم ممنویم.»

مظلومی با انتقاد از نتایجی که ویلموتس درفوتبال ایران رقم زد ادامه داد: «ابرام چرخی هم جای ویلموتس بود، آن دو بازی را می‌بردیم. به اعتقاد من تیم ملی در زمان ویلموتس هرگز درشان فوتبال ایران مقابل رقبا حاضر نشد ونزدیک بود از کورس رقابت خارج شویم. امیدوارم درآینده درایت مطلوب تری درانتخاب سرمربی تیم ملی شود والبته افرادی را در این سمت قرار دهیم که پول اضافه نخواهند وبرای کسب درآمد وارد این کشور نشوند. هرکسی سرمربی تیم ملی می‌شود با اندکی هم عرق به فوتبال ایران داشته باشد که متاسفانه برخی مربیان از این خصیصه به دورند ونگاه کاسبکارانه به فوتبال ایران دارند.»

مظلومی درباره اینکه تیم ملی چه نتیجه‌ای مقابل سوریه می‌گیرد، گفت: «روی کاغذ ما همیشه دراین جور بازی‌ها دست بالا تری داریم، اما باید حساب اتفاقات را هم بکنیم و اجازه ندهیم مانند بازی با لبنان کار از دست ما خارج شود. درآن بازی ناگهان غافلگیر شدیم و لبنانی‌ها که مترصد چنین فرصتی بودند می‌رفتند تا این بازی را هم ببرند، اما خدا با ما یار بود وبچه‌ها هم تا آخرین نفس تلاش کردند تا درنهایت با برد از میدان خارج شویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->