اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

مدال برنز برای دختران خراسان رضوی در نجات‌غریق

  • کد خبر: ۸۸۳۱۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
مدال برنز برای دختران خراسان رضوی در نجات‌غریق
پس از ۲ سال وقفه، رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان در رشته نجات غریق برگزار شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مسابقات نجات‌غریق قهرمانی کشور در بخش بانوان از روز سه‌شنبه به میزبانی آمل آغاز شده است که روز نخست یک مدال برنز برای تیم خراسان رضوی به‌همراه داشت. فدراسیون نجات غریق پس از ۲ سال وقفه به‌دلیل کرونا به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان اقدام کرده است. این شانزدهمین دوره رقابت‌های نجات‌غریق قهرمانی کشور بانوان است که با حضور ٢١ تیم از استان‌های مختلف و در ٦ ماده برگزار می‌شود. مشهد نیز تیم بانوان را راهی این رقابت‌ها کرده است.

ناجیان در استخر شمال آمل به رقابت پرداختند. روز نخست مسابقات به برگزاری رقابت در ماده‌های ٢٠٠‌متر با‌مانع، پرتاب طناب، ١٠٠‌متر حمل آدمک (انفرادی) و ٤‌در‌٥٠‌متر با‌مانع تیمی اختصاص پیدا کرد. شرکت‌کنندگان در روز دوم مسابقات هم رقابت خود را در ۲ ماده ٥٠‌متر حمل آدمک انفرادی و ٤‌در‌٢٥ متر حمل آدمک تیمی دنبال می‌کنند.

تیم خراسان از روز نخست تنها یک مدال برنز به دست آورد. در ماده ٤‌در‌٥٠‌متر با‌مانع تیمی ١٧‌تیم به رقابت پرداختند. تیم تهران با ترکیب ماه‌صنم ذرات‌بصیر، پریا حسینی، ژینا گرجی و حنانه افشار رکورد ٢‌دقیقه و ٨‌ثانیه و ١٦‌صدم‌ثانیه را ثبت کرد و با ٤٠‌امتیاز قهرمان شد. تیم البرز که ترکیب مهشاد میرزایی، مهسا فروغی، عسل اکبری و کیمیا کنعانی را در اختیار دارد، با رکورد ٢‌دقیقه و ١١‌ثانیه و ٨‌صدم‌ثانیه و مجموع ٣٦‌امتیاز به عنوان دوم دست یافت. همچنین تیم خراسان رضوی با ترکیب یگانه اسحق‌زاده، مهسا مهمانواز، بهناز چرم‌فروشان و یاسمن بادامکی با رکورد ٢‌دقیقه و ٢٤‌ثانیه و ۱۲‌صدم ثانیه و مجموع ٣٢‌امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

رقابت‌های ماده ١٠٠‌متر حمل آدمک با پای غواصی، ۳۳‌شرکت‌کننده داشت که در پایان رقابت میان این شرکت‌کنندگان، ماه‌صنم ذرات‌بصیر از استان تهران با رکورد ٤٥‌ثانیه و ٣١‌صدم‌ثانیه و ٢٠‌امتیاز به عنوان نخست دست یافت. مهشاد میرزایی از استان البرز با ثبت رکورد ٤٥‌ثانیه و ٤٧‌صدم‌ثانیه و ١٨‌امتیاز به عنوان دوم دست یافت. حنانه افشار از استان تهران نیز با رکورد ٤٦‌ثانیه و ٧٤‌صدم ثانیه و ١٦‌امتیاز به عنوان دوم دست یافت.

مسابقات پرتاب طناب با حضور نمایندگانی از ١٩ استان برگزار شد که در این بخش از مسابقات فاطمه ساریخانی و زهرا غنوه از استان فارس با رکورد ۱۵‌ثانیه و ۱۶صدم‌ثانیه و با مجموع ٢٠‌امتیاز در رده نخست قرار گرفتند. نماینده استان البرز به نام کیمیا کنعانی با همراهیِ مهسا فروغی با رکورد ١٦‌ثانیه و ٦٥‌صدم‌ثانیه و ١٨‌امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند. مینا دهقان و زهرا مهدوی‌فر از استان اردبیل هم با رکورد ٢٨‌ثانیه و ٥٣‌صدم‌ثانیه و ١٦‌امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت‌های ماده ٢٠٠‌متر با‌مانع نیز ۳۵ نفر حضور داشتند که طی آن ماه‌صنم ذرات‌بصیر از استان تهران با رکورد ٢‌دقیقه و ٢٣‌ثانیه و ٦٨‌صدم‌ثانیه و مجموع ٢٠امتیاز به عنوان نخست دست یافت. عنوان دوم به عسل اکبری از استان البرز اختصاص یافت که موفق به ثبت رکورد ٢‌دقیقه‌و‌٣٣‌ثانیه و ٨٥‌صدم‌ثانیه و مجموع ١٨‌امتیاز شد. در این بخش از مسابقات حنانه افشار از استان تهران با رکورد ٢‌دقیقه و ٣٨‌ثانیه و ٣١‌صدم‌ثانیه و ١٦‌امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->