کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کار سخت گرینه مشهد در سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان

  • کد خبر: ۸۸۸۴۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کار سخت گرینه مشهد در سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان
مشهدی‌ها به‌عنوان سومین تیم، راهی مرحله نهایی سوپرلیگ والیبال نشسته شدند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم گرینه خراسان رضوی در سوپرلیگ والیبال‌نشسته، مرحله دوم را با یک پیروزی و یک شکست و عنوان سومی در جدول پشت‌سر گذاشت. مشهدی‌ها حالا باید برای رسیدن به یکی از سکو‌های قهرمانی راهی مرحله نهایی شوند.

نیمه‌های آبان، سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان، مرحله نخست خود را پشت‌سر گذاشت. نماینده خراسان در اولین دوره میزبان بود و ۶ تیم حاضر در این مرحله با هم به رقابت پرداختند. مشهدی‌ها این‌بار با نام «گرینه» در لیگ حاضر شده‌اند و ۲ برد و یک شکست را به نام خود ثبت کرده‌اند. تنها‌باخت آن‌ها برابر سپاهان اصفهان بود.

پیروزی بی‌دردسر در روز اول

در‌نهایت نماینده خراسان با ۲ پیروزی و یک شکست به‌عنوان تیم دوم گروهش به مرحله دوم رقابت‌ها که روز‌های پایانی آبان در اصفهان برگزار شد، راه یافت. در روز نخست رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان ۳ بازی برگزار شد که تیم گرینه خراسان رضوی باید به‌مصاف هیئت ساری می‌رفت که دیداری تقریبا آسان برای مشهدی‌ها محسوب می‌شد. همین‌طور هم شد و نماینده استان ۳‌بر ۰ حریف شمالی خود را از پیش‌رو برداشت.
سپاهان اصفهان نیز در این روز حریف هیئت آمل بود که ۳‌بر ۰ حریف خود را شکست داد. دیگر‌تیم اصفهانی لیگ یعنی ذوب‌آهن با همین نتایج مشابه و ۳ بر ۰ فولاد هرمزگان را مغلوب کرد.

شکست نزدیک روز دوم

در روز دوم بازی‌ها، تیم گرینه خراسان باید به‌مصاف ذوب‌آهن می رفت. تیم‌های اصفهانی رقیب همیشگی مشهدی‌ها هستند و این‌بار نیز دردسر‌ساز شدند. دختران والیبالیست تیم مشهد به‌راحتی مقابل حریف خود کوتاه نیامدند و همه‌چیز به ست پنجم کشیده شد؛ ولی در‌نهایت این گاندو‌های ذوب‌آهنی بودند که توانستند سومین امتیاز را از آنِ خود کنند و بازی با نتیجه ۳‌بر‌۲ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید. تیم مشهد نیز یک‌امتیاز از این بازی سخت دشت کرد.

در دیگر‌بازی‌های روز پایانی، شهرآورد شمالی‌های گروه برگزار شد که هیئت ساری به‌مصاف هیئت آمل رفت. آملی‌ها بازهم نتوانستند امتیازی برای خود کسب کنند و بازی را ۳ بر ۰ به هیئت ساری واگذار کردند. فولاد سپاهان، مدعی قهرمانی این فصل، نیز به‌راحتی و بدون دردسر ۳‌بر ۰ فولاد هرمزگان را از پیش‌رو برداشت.

سومی مشهدی‌ها در جدول

براساس مجموع ۵ بازی برگزار‌شده در این ۲ مرحله، سپاهان با ۵ برد و بدون شکست به‌عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی شد. ذوب‌آهن، همشهری صدرنشین، با ۴ پیروزی و یک باخت به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کرد. گرینه خراسان رضوی با ۳ پیروزی و ۲ شکست سوم شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. فولاد هرمزگان با ۲ پیروزی و ۳ شکست تیم چهارم شد تا به تیم‌های دیگر بپیوندد. ساری یک پیروزی و ۴ باخت ثبت کرد و در آخر تیم آمل بدون هیچ پیروزی و بدون‌امتیاز، قعرنشین جدول سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان شد. هنوز زمان برگزاری مرحله بعدی رقابت‌ها و شهر میزبان اعلام نشده است. مشهدی‌ها این شانس را دارند تا یکی از سکو‌ها را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->